Praten met paarden & Fysiotherapie/Massage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Praten met paarden & Fysiotherapie/Massage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:55

Wie weet er meer over mensen die beweren te kunnen praten met paarden? Dit eventueel gecombineerd met een massage van het paard?

Ik ben weleens benieuwd hoe dat zou gaan als ik iemand laat komen.

Nuala is nogal stijf in haar lijf en mijn pony staat scheef. Voor mij reden genoeg om eens een masseur of fysiotherapeut langs te laten komen.

Natuurlijk staan massages e.d vaak los van zo'n zweverig iemand, maar ik zou graag dus iemand vinden die een combinatie van beiden maakt. Geloof er niet helemaal in, maar ben gewoon benieuwd.

Wie weet er goede adressen, websites oid? Of heeft iemand ervaring met een goede fysiotherapeut, masseur of paarden "lezer" ?


nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:47

ik heb bij mijn beestje vorig jaar een man gehad die met licht therapie werkte

mijn paard was erg zuur tijdens het rijden en ik had het gevoel dat ie ergens last van had
dus ik die man laten komen en hem door laten lichten en een behandeling gehad
nou ben ik absoluut niet van dat zweverige gebeuren maar het heeft echt geholpen bij hem
zal is ff kijken of ik van hem zijn kaartje nog kan vinden

How many husbands have I had? You mean apart from my own?
:+

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 22:03

Ok harstikke bedankt!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:43

gistern is een fysiotherapeute langst geweest,ik was echt heel erg tevreden!
als je meer wilt weten kun je me een pb stuuren.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:59

Volgens mij is een massage nooit weg. Doet een mens en hond ook goed àls het op de juiste manier gebeurt.

Maar in praten met paarden geloof ik niet zo. Tenminste niet in dat opgeblazen gedoe. Ik geloof wel dat er mensen zijn die heel goed met paarden overweg kunnen en echt begrijpen wat ze willen, maar dat zo'n persoon dan gaat vertellen over wat het paard meegemaakt heeft in zijn/haar leven dan haak ik af.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:01

Als Fysio kan ik je absoluut Guy Blom aanbevelen. Welliswaar praat hij met mensen, niet met paarden, maar hij laat je wel feilloos allerlei zaken aan je paard zien.
Dit kan erg confronterend zijn, Guy neemt geen blad voor de mond en zegt je onomwonden waar het op staat.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:19

Ik heb ook fysio bij Spet gehad. Vond hem wat stijf en hij liep rechtsom wat onregelmatig. Geen pijnklachten of zo, maar wilde hem gewoon wat na laten kijken. Spet bleek vast te zitten in zijn bekken, ws uitgegleden oid. Na behandeling Spet weer ok. Paar maand later zag ik een verdikte bilspier. Weer fysio laten komen. Bleek Spet weer vast te zitten. Slechte bespiering in de achterhand, SPet gebruikt zijn achterhand slecht. Kwam mede door mijn manier van rijden en ben flink aan de slag gegaan. Moest echt hem beter rijden en niet zomaar laten lopen. Ook veel gelongeerd en nu is ie sterker en niet meer vastgezeten. Dus heleboel lag aan mezelf. Niet leuk om te horen, maar weet nu wel hoe ik het aan moet pakken.
groetjes Cindy en SPetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 23:20

Kan je misschien iemand aanraden Cindy?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 35 bezoekers