Veel verschillende instructeurs/trices?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Veel verschillende instructeurs/trices?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 19:16

Door het topic op: [RT] Trainer

Ik heb zelf door de jaren heen echt behoorlijk wat mensen gehad. Dat heeft als voordeel dat ik kennis heb gemaakt met veel verschillende manieren. Maar sinds een paar jaar heb ik eigenlijk dezelfde instructrice en hier ben ik heel tevreden over.

Soms een clinic vind ik wel prettig, gewoon kijken of het een beetje overeen komt.

Hoeveel verschillende instructeurs/trices heb jij ongeveer gehad? En heb je daar een reden voor?


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:26

heel veel Haha!

ik had op dinsdag&vrijdag steeds een andere clubinstructeur en nog een eigen instructrice

toen ik naar een pensionstal ging, had ik daar een andere instructrice voor priveles, en reed in de manegelessen(gevorderd, ook wijken schouderbinnenwaarts enz) mee en kreeg dan goede tips, van 2 verschillende mensen

nu staat Quentin weer thuis en hebben we weer steeds een andere clubinstructeur, voorlopig blijft die van vrijdag dezelfde, op dinsdag hebben we stagiares uit Deurne, meestal dezelgfde, das wel een fijne die we nu hebben

en al bijna 2 jaar dezelfde instructeur voor priveles, en daar ga ik nooit mee stoppen, t kost me 28 euro per week maar hij is super!
als ik kijk wat ik allemaal van hem heb geleerd, in de winter staat Q daar weleens als t vriest en dan geeft ie me in t voorbijgaan ook nog wat tips, en toen ik zn jonge paarden reed betaalde hij me ervoor, en gaf me nog les ook!
hij heeft gewoon een fijne eerlijke manier van rijden, mag mn paard flink aanpakken als ie het verdiend, maar nooit onterecht boos worden

verder geeft ie afwisselend les, soms wat balkjes lopen, de wissel heb ik geleerd mbv balkjes en hij helpt me om Q actief te krijgen(zweepje erachter) als Q zn rug vasthoudt rent ie mee en klopt ie m op zn rug achter t zadel, tot Q ontspant, en dan zorgt hij ervoor dat ik het dan zelf over kan nemen, hij laat me heel duidelijk verschil voelen in hoe Q loopt, hij leert me allerlei soorten verzet op te lossen en te voorkomen

en ook al is het een springruiter, de dag dat ik e les, lessen er een paar Z2 dressuur ruiters, en ik ben inmiddels ook bijna Z
hij werkt ook altijd super aan de basis

kortom: ik ben echt heel tevreden en heb daar best wel wat geld voor, en mocht ik een keer geen vervoer hebben dan komt ie zelf weleens hier aan huis

of toen Q thuis zo bleef klieren, dan kwam ie een paar x aan huis lesgeven zodat Q wist dat ie thuis ook moest luisteren

hij gaat er trouwens nooit op, ik moet het zelf doen
en die mening deel ik

alleen 1x, toen ik mn verstandkies had laten wegsnijden, en Q liep super!

maar ik wil het zelf doen, en dat vind hij ook

ook heeft hij met mn ouders afgesproken, in de tijd dat het slecht ging met Q, dat als hij dacht dat t niet meer goed zou komen , hij dat ook zou zeggen

ik heb 3 mnd gekregen van mn ouders om te 'bewijzen' dat ik Q wel aankan, en dankzij zijn tips gaat het nu super, en heb ik Q dus nogsteeds Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:28

Ik heb er 3 in totaal gehad, valt dus nog hardstikke mee.

Bij mijn eerste paard 1 voor priveles, 1 voor groepsles en bij mijn tweede gewoon 1 voor priveles.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:47

jeetje, sinds ik op een eigen paard rijd (20 jaar inmiddels Bloos)

alleen met de voornamen: Jan, Piet, Joop, Cor, Henny, Erik, Rien, Theo, Klaas, Ronald, Wilma, San, Rob

dus 13 in 20 jaar (waarvan Ronald 10 jaar!), waarbij ik eigenlijk altijd van verschillende mensen tegelijk les had (bv club- en priveles of dressuur/springen). Redne was meestal dat de persoon ermee stopte, ben nog niet weg gegaan bij een instructeur.

1 manege instructeur
een lokale bekendheid voor dressuur
diverse clubinstructeurs
daarna op de manege prive- en groepsles van twee instructeurs
springles van tenminste 3 instructeurs
priveles dressuur van mijn instructeur die helaas gestopt is Verdrietig
priveles springen van mijn huidige instructeur
priveles sgw van Rob Janssen

en ik zoek dus weer iemand voor dressuur Verdrietig

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:17

Ehm *kraak* *denk*

6 in vier jaar Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:03

Ehm...
Ben nu aan mijn 3e en die blijft *LOL*

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:16

Ehhh ik heb ik totaal slechts 3 verschillende instructeurs gehad...

De eerste was de manege eigenaar waar ik stond, heb daar ongeveer 10 jaar les van gehad.

Toen ging ik verhuizen, heb toen les gehad van een intrsuctrice die aan huis kwam. (1 jaar les van gehad)

Nieuw paard gekocht, nieuwe instructeur geprobeer, is niet bevallen en daar heb ik slechts 8 lessen van gehad.
En sindsdien ben ik weer terug beland bij mijn vorige instructrice.... en het gaat gelijk weer lekker!!!! Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:38

Ik ga ff geen namen noemen. Maar 2 voor dressuur, waarvan eentje al heel veel jaren. Eentje voor het springen, maar die heeft helaas niet zoveel tijd. Een voor SGW. En dan nog diverse instructeurs op de vereniging.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 11:50

Vroeger bij de manege heb ik veel verschillende instructeurs gehad. Later krijg ik een vaste verzorgpony en ik kreeg ik les van 3 verschillende instructrices op de ponyclub. Ook heb ik van een van hen priveles gehad.

Nu rijd ik 3 jaar op Risco en heb ik mijn 2e priveinstructeur. Bij de eerste heb ik 2 jaar gelesd, maar daar liep ik op een gegeven moment bij vast. De instructeur waar ik nu les bevalt super! Dus voorlopig blijft het zeker bij deze twee!
Op de club heb ik les van ook een fijne instructeur, maar daar krijg je uiteraard niet zo veel aandacht. Je bent tenslotte met een groep.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:16

ben nu bij de tweede. Met de eerste kon ik niet goed, ze kwam over alsof zij alles kon en alles wist en alles goed deed, en ik niks, daar kan ik echt niet tegen. Dus die heb ik maar de laan uit gestuurd. Nu heb ik er een waar ik heel tevreden over ben, heeft veel geduld, en kan ook goed met arkie overweg.

[o]

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:52

les nu bij nummer vier
Bij nr 1 ben ik weggegaan omdat ik niet verder kwam bij haar
Bij numer twee leste ik tussen door wel eens omdat het mijn stage begeleidster was
Bij nummer drie ben ik weggegaan omdat zij niet veel tijd meet had om mij les tegeven en bij nummer vier hoop ik nog heel lang te lessen

“In times of joy, all of us wished we possessed a tail we could wag.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evalien86, Noor17, Wieke en 64 bezoekers