Is jouw paard/pony geschoren??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Scheer jij je paard/pony?

Ja... want...
38 (38%)
Nee... want...
61 (61%)

Totaal aantal stemmen: 99


Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:00

Nee nergens voor nodig, wordt wel altijd gevraagd of ze geschoren zijn, maar nee.

het geheim, elke stal een TL-buis , die van ongeveer 8 tot 10 brandt, en een dek op. maar voldoende licht is het belangrijkste.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:23

mijne is ook niet geschoren, hij is nogal een schijtert enne het gaat iig niet lukken Haha! na het rijden is ie soms wel aardig nat maar gelukkig is er op de manege een solarium waar die onder kan Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:55

Ja mijn pony is geschoren Haha! En dat zal deze winter denk ik nog een keer of 2 à 3 gebeuren Knipoog Het is een shetlander en we rijden wedstrijden

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:30

Ik heb niet gestemd, heb n.l. beide keuzes...

Ik heb vorige week een scheerapparaat gekocht.

Pacific moet nodig geschoren worden, zweet snel en is moeilijk droog te krijgen.

Ladouce twijfel ik nog over... op zich valt het zweten wel mee al werkt ze niet zo hard, ff kijken hoe ze zweet/opdroogt na les van de week.

Easy niet, die moet een harde worden en heeft behoorlijk vacht maar zweet bijna niet (endurance he!)

Naiade dit jaar ook niet, normaal zou ik het wel doen maar omdat ze nog steeds met peesblessure zit en ik toch alleen maar stap heeft ze hier niets aan.

De rest staat nog steeds dag en nacht op de wei dus NIET scheren!