heb jij een bijrijder / verzorger???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

heb jij een verzorger / bijrijder???

ja, omdat
40 (31%)
nee, omdat
62 (48%)
anders, namelijk
25 (19%)

Totaal aantal stemmen: 127


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:13

Ik doe mijn paard samen met mijn vader. Een bijrijder hebben we dus niet nodig, valt zelfs niet in te plannen.

Ik rijd de meeste dagen, een keer of vijf in de week. Mijn vader rijd meestal 1 of 2 dagen. Liberty krijgt een vrije dag als het zo een keer uitkomt.

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 00:13

Ik ben zlef ook een bijrijder duz ik heb op anderzz gestemd !

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 00:37

ik heb 2 mensen die mij helpen. de ene komt af en toe ff tutten en wandelen en de ander komt 2 vaste dagen. ik vind het erg fijn want ik doe dit jaar examen en moet erg veel tijd in mijn boeken zitten. ze rijd hem ook voor mij. ik ben echt super blij met deze mensen die heel lief voor mijn kanjer zijn.

Tijn

Berichten: 400
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Zaancity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 19:57

Momenteel heb ik geen bijrijdster, dus het ik op anders gestemd. Als ik echt niet naar mijn paard zou kunnen, kan ik altijd wel iemand bellen die mijn bollie even wil rondslingeren of los wil gooien.
Ik zou zelf wel weer een bijrijdster willen hebben omdat ik rugproblemen heb. Momenteel gaat het wel goed, maar het is dan wel fijn als ik iemand zou hebben waar ik op terug kan vallen, die mijn paard ook echt kan rijden. Ik had een bijrijdster, maar haar schoolrooster is zo omgegooit dat ze nu niet meer op mijn paard kan rijden.
Mijn paard is nogal moeilijk te rijden, dus het zal nog wel even duren voordat ik weer iemand vind. Ik vraag geen bijdrage, het is tenslotte mijn paard en mijn verantwoording.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-03 20:25

ja oke veel meningen Knipoog wel leuk om te horen hoe iemand erover denkt.

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:48

ik heb op nee gestemd.. omdat ik mijn pony samen met me zusjuh heb en als ik niet kan dan kan zijn het doen.. best handig trouwens

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:37

Nee, omdat:
-we het zelf wel aan kunnen
-we slechte ervaringen hebben gehad met verzorgsters.
-ons pap geen vreemden over de vloer wil hebben (d'r worden vaak dinge gejat, vandaar)

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 21:53

Ik heb een paard met z'n 2en gekocht. Dit was eerst een manegepaard en we verzorgden hem al 3 jaar ofzo samen. We delen de kosten, maar ik heb hem eigenlijk meer --> van de 3 weken (21 dagen) Heb ik hem 15 dagen en zij 6 dagen... haha, maar dat vind ik helemaal niet erg Haha!
Maar het gaat heel goed hoor Lachen

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:13

ja. ikzelf rijd op amber en mijn shetje schiet er soms bij in, omdat ik het druk heb voor school. grietje vind het namelijk heerlijk als je met haar bezig bent. en ze word veel te dik en ze is dit jaar voor het eerst onder het zadel. ikzelf ben te groot voor haar. vandaar Haha!

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:24

Ney ik ben zelf bijrijdster!
Ik vind als je genoeg tijd heb thet leuk vind enz enz dan heb je ook geen bijrijdster nodig maar als je geen tijd hebt is het handig om een leuke bijrijdster of verzorgster te hebben die je kan vertrouwen!
Zelf doe ik altijd goed me best want ik zou het verschrikkelijk vinden als er wat gebeurt en het is mijn schuld!
En met goede afspraken kan je een heel eind komen!
Ik rijd poets longeer zet los en op zaterdag mest ik uit!

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:15

heb geen bijrijder/verzorger omdat er totaal geen mensen zijn hier in de buurt die er interesse in hebben, dus helaas voor mijn merrie krijgt ze nog wel eens aandacht te kort omdat ik zelf niet altijd kan!!!!!!!!!!!!!!

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 08:52

Ik heb ja gestemd!
Het is met 8 paarden gewoon erg handig en ook heel gezellig om samen met iemand die om wat voor reden dan ook geen eigen paard mag of kan op stal bezig te zijn.
En na enkele "missers" hebben we nu sinds een half jaar de meest geweldige verzorgster/ bijrijder die we ons kunnen wensen!! OK dan!

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 09:26

ik ben ook een verzorgster
en mijn verzorgpony´s eigenaresse wil even wat Muziek! zeggen:

"ik heb heel lang moeten zoeken naar een verzorgster voor leila..
Ik heb haar gevonden en ik wil zeggen dat: Niet alle verzorgsters bezitterig zijn..Nadia is zo lief voor Leila...Leila hinikt zelf naar der..
En vergeet het maar als ze een wormenkuur moet die krijgen wij er niet in..
Nadia wel!!! OK dan!
Nadia spuit het zo in haar mondje.... Wow!
ZO LIEF
Dus...als je een verzorgster wil of je bent aan het nadenken...ZOEK DAN HEEEEEEEEEEL GOED.."

dankje Yvonne Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

BYEBYE big kizz van Nadia en Yvonne