Ervaringen met stalafsluiter gevraagd.

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margee

Ervaringen met stalafsluiter gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 15:35

Ik zag net een linnen stalafsluiter op Markplaats staan en er ging bij mij een lampje branden Blond
Ik heb twee paarden die 's avonds beide een flink pak kuilgras voor de nacht krijgen. Eentje is heel netjes en eet alles keurig op zonder knoeien. De ander dus niet. Die loopt alles door de stal en verknoeit zo haar eigen eten Boos! . Zonde voor ons beiden dus. Ik zet nu de kruiwagen met het gras voor haar boxdeur zodat ze over de halve deur heen kan eten. (Bijna) opgelost dus. Ze gooit het meestal van de kruiwagen af omdat ze er mee moet schudden (vind ze) en dan kan ze er niet meer bij. Het valt natuurlijk altijd achter de kruiwagen!
Nu kreeg ik door Markplaats het idee om zo'n ding ervoor te hangen en het gras voor de box neer te leggen. Dan kan ze er dus goed bij.
Heeft een van jullie ervaring met zo'n ding? Kunnen ze er onderdoor/overheen, vast komen te zitten? Kun je haar er alleen mee laten s'nachts? Of iets zelf maken wat nog weer beter is?
Alle informatie en tips zijn welkom!!!!

Tessya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:12

Het lijkt me een prima oplossing, mits je erbij in de buurt blijft. Lijkt me geen goed idee om dit 's nachts op te hangen. Een beetje een slim paard komt er wel onderdoor, met alle gevolgen van dien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie