Hoe om te gaan met pismerrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zauber
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-05-03

Hoe om te gaan met pismerrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:18

Ik heb dat nog nooit bij de hand gehad,maar mijn vriendin heeft dus een pis merrie.
Ze weet niet hoe ze daar mij om moet gaan.Hebben jullie daar ervaring mee?Ze heeft problemen met rijden.Ze bokt op haar been.
Ze staat helemaal in zeeland met haar paard.Dat is niet dicht bij voor mij om is te gaan kijken.

Groetjes Zauber.

leuke dresuur zadels te koop.
Euro Riding en kieffer en wintec.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:34

Ik zou de zoekfunctie eens gebruiken, er was laatst nog een hele topic over, succes!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:57


@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:31

Hai

Mijn paard(draver)was pismerrie.
Ze zat geestelijk en lichamelijk behoorlijk in de knoei en daardoor heeft ze het pismerrie gedrag ontwikkeld.

Ik heb er een homeophaat bij gehad die heeft haar behandeld en verschillende druppels voorgeschreven die ik bij de apotheek kon halen.
Ik heb haar van stal verhuist,ze had daar veel nare belevenissen gehad en is behoorlijk hardhandig behandeld(bij de vorige eigenaar).
Ze werd totaal onbegrepen.

Eenmaal weg en onder behandeling tesamen met een stabiel leven gebaseerd op liefde,eerlijkheid en concequentie heeft haar geheel genormaliseerd wat hengstigheid betreft.
Ze heeft nu normale cyclussen,alleen is ze wel goed hengstig dan Bloos en plast ze ook voor alles.
Voor de hengstigheid kan ze wel eens wat lichte buikpijn krijgen,dit heeft met de eierstokken te maken zei de DA en mag niet te erg worden.

Groetjes.

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Unleash en 83 bezoekers