helluuup!!!

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

goofy

helluuup!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 13:14

volgende week komt de paardentandarts weer bij ons op stal, maar mijn paard vindt dit heel erg eng en gaat heel raar doen. Vorige keer zei iemand dat ik hem cedalin of zo iets moest geven, maar is dit nu wel verstandig en hoeveel moet ik een paard van 1.60 geven en hij is fors gebouwd niet echt dik.
????????????????????????????? Verward Verward Verward Verward

I love Goofy en Wesley forever and always koessies claudia

audrey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:21

je kan natuurlijk ook een praam omdoen. Of zal dat niet lukken als de tandarts met het paard bezig is? verder kan je hem van te voren ook muisjes geven. daar kun je bij een ruiterzaak meer over vragen. mijn paard doet in het begin ook heel erg raar maar als nu een tijdje doet hij rustiger. ( volgens de tandarts omdat bij het veilen de zelfde stof als nij een praam vrij komt.) ook kun je nog een kettinkje met een touw op zijn tandvlees boven de boven tanden plaatsen. daar zit een accenpentuur punt ( schrijf je dat zo?) als je dat ( zachtjes!!!! aantrekt) word hij ook rustig.

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

goofy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 13:32

ja praam heb ik wel eens geprobeerd, maaar voor ik die om had was ik een uur verder dus dat was ook nix en hij had naderhand een hele bloedlip, maar bedankt voor je advies!!! :0

I love Goofy en Wesley forever and always koessies claudia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie