schuurplekken --> BH?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

schuurplekken --> BH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 16:50

Jamaica krijgt op haar borst 2 schuurplekken van de deken.
Nu heb ik weleens e.a. gehoord/gelezen over zo'n paardenBH. Ik denk dat dat goedkoper is dan een nieuwe deken... Maar hoe zit het met de maten?


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:52

Grappig, ik heb nu net vandaag drie paardenBH (wundercovers) besteld in Amerika. Daar moest ik per paard 5 verschillende maten opgeven en zij hebben de juiste bh voor geselecteerd. Het is wel duurder dan die in de winkel die alleen te krijgen zijn in de maten S/M en L, maar hopenlijk geven deze dure niet de problemen die ik veel hoor van de 'goedkope' varianten (45 euro is niet goedkoop, maar vergeleken met de amerikaanse wel).

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:55

Welke problemen gaven die "goedkopere" dan en heb je misschien een foto? Ik heb er nog nooit van gehoord maar klinkt wel interessant. Wat ze wel niet al verzinnen Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:06

Idd, wat er allemaal wel niet te koop is..
Het schijnt trouwens ook te helpen om de plekken in te spuiten met equishine (dat antiklit spul) Niet als het wondjes zijn natuurlijk.(duh )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:19

Die goedkope geven in 95% van de gevallen drukplekken op de ruggegraat.
Alle paarden waarvan ik weet dat ze zo'n ding om hebben gehad hebben inmiddels witte plekken op de ruggegraat. De mijne ter grote van een cent, maar ik ken er ook die zo groot zijn als een grote snickers reep.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:29

Ik gebruik Equishine eenmaal in de 8 dagen (is wel zo handig als ze elke dag op de wei staat en toch schoon moet zijn). Dat het tegen schuurplekken helpt heb ik ook nog nooit gehoord. Ik moet zeggen dat ze er inderdaad niet echt veel last van heeft. Wat kosten die uit Amerika dan en hebben ze daar geen last van drukplekken?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:48

Okkie1 schreef:
Ik gebruik Equishine eenmaal in de 8 dagen (is wel zo handig als ze elke dag op de wei staat en toch schoon moet zijn). Dat het tegen schuurplekken helpt heb ik ook nog nooit gehoord.


Kijk dat leer je nu op deurne...
Nee het schijnt dat de deken dan een soort van over de haren heen glijdt ipv schuurt... Clown

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:18

KellyenXena"]
[quote="Okkie1 schreef:
Ik gebruik Equishine eenmaal in de 8 dagen (is wel zo handig als ze elke dag op de wei staat en toch schoon moet zijn). Dat het tegen schuurplekken helpt heb ik ook nog nooit gehoord.


Kijk dat leer je nu op deurne...
Nee het schijnt dat de deken dan een soort van over de haren heen glijdt ipv schuurt... Clown
[/quote]

Doe ik ook...

niet dat het alles helpt, maar het scheelt in ieder geval iets...

Ik heb vorig jaar ook zo'n (goedkopere) BH gehad en toen had ze ineens na de winter een witte pluk manen waar dat ding had gezeten...
dus die gebruiken we niet meer, zonde!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:37

Wat een ellende zo'n 'goedkope' BH. Dennis heeft er een grijs kapsel aan over gehouden. Allemaal witte haren in z'n manen(hier en daar eentje, dus hij lijkt grijs). Hij heeft hem maar 2x om gehad ofzo.
Ik hoef ze iig niet meer, dan maar een duurdere knappe deken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:41

Equishine doe ik ook, maar dat helpt maar een beetje.
Vorig jaar heb ik ook een ook een goedkopere BH gekocht, nog klere duur maar oke, en ook Kawa heeft een plek op de schoft. Kon wel janken toen ik het zag, maar helaas zag ik het pas te laat omdat zijn vel er nog opzat, maar onder de huidr was het al kapot.

Ik heb nu een andere deken en tot nu toe is het nog goed, nu maar hopen dat het zo blijft Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 23:21

heel fijn, maar nou weet ik nog niks over de maten Haha!

Wat kost zo'n ding eigenlijk? (de goedkope en de goede)

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:26

Ik word erg nieuwsgierig.Hebben jullie ook foto's?Ik heb nog nooit zo'n ding gezien.Nooit van gehoord ook.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:36

Waardeloos kreng, Stef, NIET aan beginnen.
Fitz heeft nu ook een pluk witte manen, echt geen gezicht tussen die zwarte.
Dan maar kaal op de borst, dat overleeft ie wel Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:38

Hier nog zo'n negatieve ervaring. Fabs hele schoft is vorig jaar wit gebleven na het gebruik van zo'n paardenbh Boos!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:29

voor info over de Amerikaanse zie www.wunderwear.com . De prijzen op de site zijn vrij hoog, ik heb ze voor veel lager (zelfs incl verzendkosten). Ik hoop ze volgende week binnen te krijgen en dan worden bij ons op stal drie paarden voorzien van zo'n mooie dure wundercover. Maar, liever een goede BH dan mijn complete deken collectie vervangen (wat nog duurder is, omdat het allemaal Rambo dekens zijn).

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:22

Die 'goedkope' van mij koste nog iets van 30 euro. Leuk, is maar 2x gebruikt.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:28

Er zijn onderdekens met loopsplit, dus als alle dekens gewoon met loopsplit zijn en een goede pasvorm hebben zodat ze niet naar achter schuiven, denk ik dat het geen problemen op zal leveren...
En zo'n onderdeken met loopsplit kost ongeveer net zoveel als zo'n bh dusja...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, joyce83, RoRo44, Wopkebrok en 87 bezoekers