Endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 22:31

Ik heb afgelopen september mijn allereerste endurance wedstrijd gereden in Kootwijkerbroek. Super goed bevallen en we gaan door! De enige maar....was dat mijn paardje het allemaal nogal eng vond in haar eentje en eigenlijk hierdoor boven haar tempo liep. In maart wil ik opnieuw in Kootwijkerbroek Klasse I rijden en zijn er enthousiastme mensen die met me mee willen? Alleen is ook maar alleen....ik hoor het nog! OK dan!


Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:54

Ik rijd eigenlijk altijd alleen of met mijn maatje. We zijn qua tempo op elkaar afgestemt en dat is toch handiger dan als je er op een wedstrijd achter komt dat het tempo te veel verschilt.

Wat wel handig is om een beetje te beschrijven wat voor maat paard je hebt en of hij grote of kleinere passen maakt.

Ik zou wel gewoon starten, alleen of niet want naar mate je meer wedstrijden hebt gereden gaat je paard zelf ook wel zien dat ie het rustig moet houden.

Succes!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 09:47

Als wij kootwijkerbroek gaan rijden (we zijn nog aan het uitvechten wie welke rit rijdt) mag je wel met mij oprijden hoor, no problem, hoe meer zieltjes hoe meer vreugd. We rijden geen idioot hoog tempo gewoon basistempootje...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:05

Alleen wel je zonnebril meenemen...... want Vip verteld er lekker niet bij dat ze in het knaloranje rijdt!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 20:38

Super!!! Hou me op de hoogte, oke? We mailen, pbén wel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BVLJ, GoogleAdsense, YandexBot en 12 bezoekers