Eén van de ergste dingen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Eén van de ergste dingen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 16:39

Hey! Ik heb al eerder een oproep hier op Bokt gezet, omdat ik op zoek ben naar mijn vorige verzorpony JOKER. JOKER heb ik ongeveer 4 jaar verzorgd bij mensen die in hetzelfde dorp als ik wonen. Nu is JOKER een jaar geleden verkocht zonder dat ik dat wist... Boos! en hij is waarschijnlijk verkocht aan mensen die in Oldebroek wonen. Maar die mensen hebben heel veel problemen met hem en ze kunnnen niet op hem rijden want hij is bang voor het zadel en gaat steigeren als je erop wil, dus die mensen willen dat de vorige eigenaars (dus de mensen bij wie ik hem verzorgde) hem terugkopen maar die eigenaar wil hem niet terug, en dus hebben die mensen een rechtzaak tegen de vorige eigenaars aangespannen.
En dan gaat het er zeg maar om wie hem nou moet houden... Verdrietig
Maar geen van beide partijen wil hem echt hebben en het probleem is is dat ik hem wel wil hebben maar dat de mensen bij wie ik hem verzorgde me geen telefoonnummer/adres willen geven.. Boos! Ik heb ook talloze brieven geschreven maar nee hoor er komt geen reactie van hun kant... en zonder de naam/adres/telefoonnummer van die nieuwe eigenaars kom ik natuurlijk niks verder! Nu heb ik foto's op de site: http://groups.msn.com/paardefreakskessite gezet en daar staan foto's op!
Ik hoop dat de nieuwe eigenaars dit lezen en contact met mij op willen nemen, of als iemand hem denkt te herkennen twijfel niet neem contact met me op! Ook als je tips hebt dan zijn die natuurlijk welkom! OK dan!
Verdere informatie kan je op de bovengenoemde site vinden!

Alvast bedankt! OK dan!

(mmm..hoe kan je hier een foto bij plaatsen???) Verward

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:53

zoals ik al eens eerder zei,helaas zitten niet alle paardeneigenaren op bokt,en als je niet weet waar ze is,ze kan dus nu gewoon overal zijn...

ook heb je een probleem dat er veel paardjes op jouw joker lijken.

helaas ken ik haar zelf niet,wel veel suc6 bij het zoeken!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 16:55

Kun je niet eens naar Oldebroek gaan en daar in verschillende supermarkten en bij de rijvereniging en manege briefjes ophangen? Dan kom je waarschijnlijk een stuk sneller bij Joker!

Wel een gedoe zeg, twee mensen die een paard niet willen en ruzie maken over wie hem moet nemen en jij wilt hem hebben, en je krijgt er de kans niet voor... Scheve mond

Succes in ieder geval. OK dan!

(even wat fotootjes van Joker Knipoog )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 17:25

Hey! ja das wel een goed idee! en bedankt voor die fotos die je geplaatst hebt! OK dan!

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 14:47

Is er nou echt niemand die me helpen kan/wil? Huilen

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:55

sorry.. ken hem niet.. succes verder..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:46

Via de zoekfunctie kun je selecteren op de woonplaats van bokkers.
Zoek even naar de bokkers die in Oldebroek of omgeving wonen, misschien kunnen ze je wat meer vertellen, of je helpen door een briefje in de supermarkt/manege op te hangen.
Veel succes !

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:26

Ik ken hem ook niet . Sorry, veel succes met zoeken verder!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:41

Ik weet van familie die daar woont, dat er een rijvereniging is waar bijna iedereen die rijd, lid van is. Allemaal mensen met eigen paarden die daar dus lessen. Daar zou je kunnen navragen en een briefje kunnen ophangen. Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat ze daar ook hulp gevraagd hebben voor de problemen met dit paard.

_Lot_
Berichten: 1265
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:50

ja, via de zoekfunctie van bokt zal misschien wat opleveren? veel paardengekken kennen bijna alle pony's die in hun dorp staan enzo. Misschien kun je is een paar mensen uit die omgevening een PB sturen om te vragen of ze is rond willen gaan kijken? veel succes!!!

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 16:42

ow...maar hoe moet je dat dan doen met die zoekfuctie?

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:51

Hoi, ik kom uit Oldebroek maar helaas weet ok niet waar hij staat, zal er weleens opletten of ik hem zie.
Ik zit al hard te peinzen of ik ergens een schimmel weet te staan