draf foto's maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

draf foto's maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:17

Heeft iemand tips? Ik wil eens een mooie draffoto maken van beide meiden, maar ik krijg het nooit voor elkaar dta 1 diagonaal naar achter is, en de andere diagonaal naar voren...
Hierdoor krijg ik altijd van die vage foto's waar de benen niet mooi op staan.
Iemand tips?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:35

[HAW] Sir Waverly T (v. Welcome)
zoiets bedoel je?

Wat je nodig hebt is een paard wat wil showen en
iemand die een klein beetje een idee heeft hoe een paard het beste uitkomt en die met beleid kan aanjagen.
Dan zelf op de grond gaan liggen, camera doodstil houden en maar schieten, vaak is 1 op de 10 dan wel geschikt voor plaatsing en op een compleet volle memorystick zitten er dan vaak ook wel een paar die geschikt zijn voor uitvergroten.
Die foto's uit bovenstaand topic zijn ook super mooi geworden met uitvergroten, zelf heb ik ook o.a. de draffoto van Triump die mijn vader gemaakt heeft en de draffoto van Bos uitvergroot, beide zijn haarscherp.
(profiel)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:40

idd, zulke bedoel ik!
Hmmz, als ik erbij moet gaan liggen, maar ff tot de zomer wachten Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:45

Je bent een bikkel of niet hè Haha!
's zomers is het ook geen pretje, na bovenstaande sessie zat ik 's avonds onder de beten van zandvlo achtige beesten, gelukkig is Zep haar vader huisarts dus na een smeerseltje kon ik weer fatsoenlijk slapen *LOL*

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:55

Mij lukt het ook nooit, en dan krijg je dus dit soort foto's:
Afbeelding
Dat bedoel je toch? Meestal komt dat doordat ik op het goede moment klik, maar de digi er 3 seconden over doet om scherp te stellen etc. Dan doe ik dus altijd eerst knopje half indrukken zodat ie scherp stelt, en dan met de passen meetellen. Beetje oefenen en je weet precies wanneer je moet klikken. Haha!

Belker

Berichten: 15303
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 12:09

Gioede digi aanschaffen die meerdere opnames achter elkaar kan maken. Dna heb je meestal 3 an de 5 op het juiste moment. dan spelen met zoom, belichting, jouw positie. Of zelf opjagen en iemand anders goede foto's laten maken.