Ervaringen met Onderlinge Paardenverzekering Bieru

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

1metjePaard

Ervaringen met Onderlinge Paardenverzekering Bieru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 15:52

Onderwerp zegt het al wie heeft zijn of haar paard verzekerd bij de Onderlinge Paardenverzekering Bierum e.o. en wat zijn je ervaringen met hun?

Kom je uit de regio Breda zoek je een instructrice? Kijk dan eens op mijn website http://www.eenmetjepaard.nl .
Nevada (LA x Chronos) (1995-2014) M2+3
Graceful-O (Boss x Lux) - Aan het doorrijden

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:27

bierum ken ik niet persoonlijk als verzekering maar als je een verzekering zoekt in provincie groningen die goedkoop is en niet slecht
dan zou ik onderlinge veeverzekering slochteren aanraden
ben ik altijd bij verzekerd geweest met al mijn paarden

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 17:50

Tip van een stalgenoot :

Je kunt óf je geld elke maand naar een verzekering over maken (vaak erg duur!) óf zelf een soort 'verzekering' beginnen: gewoon elke maand wat geld weg zetten op een rekening, totdat je ongeveer 2500 euro hebt. Voordeel: het geld blijft van jou, je kunt per maand net zoveel overmaken als je wilt (of net zo weinig Lachen ) en als je het handig regelt vang je nog rente ook!

Lachen

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:52

leuke tip, moet je wel geluk mee hebben. Als je net aan het sparen bent geslagen en er gebeurt echt iets ben je het haasje.... Dus als je geen startkapitaal hebt, zou ik het niet aanraden.
Het ligt eraan hoe je wilt verzekeren. Bij Fairmount kan je eenvoudig verzekeren (zonder beengebreken) en ben je goedkoop uit. Voordeel is dat ze dan koliekoperaties en open wonden (wat best vaak voorkomt) gratis meeverzekeren. Let alleen wel op dat je daar heel secuur bent en netjes doorgeeft als je met je paard van stal verandert of op vakantie gaat en EVENTUELE SCHADES BINNEN 24 UUR MELDT (SCHRIFTELIJK BIJV PER FAX) ANDERS HOEVEN ZE NIET UIT TE KEREN.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie