vraagje voor een vriendin paard/pony leasen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 12:29

heey allemaal ef een vraagje voor een vriendin van me..
ze wil graag een pony leasen...
doordat ze in januari in het ziekenhuis moet geopereerd worden kan ze nu geen eigen pony kopen anders zouden ze weer iemand moeten zoeken voor 3/4 maanden dan moet de stalling verder betaald worden dus daarom zijn ze op dit idee gekomen een paard leasen..
weten jullie soms een paard/pony voor haar? om te leasen? nou ik hoor het wel graag reacties...
ze zoekt een E-pony van zo'n jaar of 5,6 liefst wat met springen ras maakt niet uit maar geen stevig ras..daar bedoeld ze mee geen haflinger/fjord/fries etc...

alvast bedankt namens haar....

Groeten marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 12:47

Welke omgeving moet het paardje zijn en wil ze hem zelf ergens stallen of zoekt ze een paardje dat al een 'vast adres' heeft?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 16:17

ze wil hem gewoon bij haar op de manege zetten geloof ik..... omgevening maakt denk ik niet zo veel uit... Scheve mond\

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler21, Josien_, meniekske en 95 bezoekers