Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Percy schreef:Die van mij was inderdaad ook wel een stuk duurder dan 100 euro maar met de stickerkorting goed betaalbaar.
Pas wel op met tweedehands kopen en test het apparaat voor aanschaf. Ik had mijn Gallagher verkocht en die had ik goed werkend van de muur gehaald. Volgens de kopers deed hij het echter niet. Ik heb het apparaat teruggenomen en later er iemand naar laten kijken. Er was iets zodanig doorgebrand dat hij niet meer te maken was. Zal natuurlijk nooit weten of de kopers hem wel goed aangesloten hebben. Vond het nogal vreemd maar als ik ooit nog iets wat op stroom werkt koop of verkoop wil ik het voor overdracht werkend zien.
juliomariner schreef:Een alternatief is eventueel een apparaat op zonnecellen. Gallgher heeft eenb mooi nieuw apparaat de S17.
In 2013 krijg je er een gratis accu ern aansluitsetje bij. Dit apparaat kost € 199,00 incl. BTW excl. eventuele verzendkosten.
Het voordeel is dus dat je geen accus meer hoeft te laden en geen nieuwe batterijen hoeft te kopen als ze leeg zijn. In bverloop van tijd zijn ze dus goedkoper dan een paddestoel. Een batterij van een paddestoel kost namelijk € 22,95. Als je een beetje pech hebt gaat zo'n batterij 3 maanden mee.