osteopaat???

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janne

osteopaat???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 22:38

wie heeft hier ervaring mee?
mijn paard heeft de neiging als je m oppakt om te gaan rijden te gaan steigeren.
nu heb ik van een stal genootje het nummer van een ostepaat gehad.
maar nu is mijn vraag zou hij het steiger probleem kunnen verhelpen??.
het telefoon nummer wat ik heb gekregen is van frans van de meijden kent iemand deze man toevallig??

Syllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:50

Hee, ik ken die man niet, maar ik heb zelf een osteopaat bij onze paarden gehad en het heeft op zich wel geholpen maar zo iemand kan denk ik geen wonderen verrichten dus het zal ook wel te maken hebben met hoe je het paard traint, het kan best zijn dat het paard na een aantal behandelingen het niet meer doet hoor. Veel succes ermee, en als je nog meer info wilt, dan hoor ik het wel.

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:17

Heb je andere dingen zoals gebit, zadel, rug al gecontroleerd ?

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:24

Ik ken hem wel, het is een hele rustige man, mijn paardje is inmiddels 2x door hem gekraakt. Hij gunt het paard ook de tijd om ff bij te komen. Inmiddels ben ik ook weer rustig begonnen met mn paardje...
Enige nadeel van hem is, moeilijk afspraak mee te maken. Boos!

Uiteraard zijn er ook andere verhalen van hem, maar de meeste paarden die door hem behandeld zijn en die ik ken, gaan goed, op een paar na, een is overgestapt naar Rodinde Hoogenraad, daar goede resultaten meegeboekt. Ik heb van haar gehoord dat zij vond dat hij bij de meeste paarden dezelfde behandeling gaf. Nou ja, bij die van mij deed hij andere dingen, dus ik deel haar mening niet.

Als het niet nodig is, dan zegt hij het ook!

Hij kan geen wonderen verrichten, maar hij geeft je wel tips om je training voort te zetten, meestal is dat veel overgangen rijden en schakelen.

In ieder geval ik heb er goede ervaring mee!

Je paard gaat niet zomaar steigeren, als er niets is, ik weet niet hoe oud die van jouw is? Die van mij(=3 jaar) rende alleen maar, zodra ik er opzat en haar rond vroeg of met bijzet longeerde. Ze had kennelijk pijn, onder dr buik, bij dr tepels, vandaar uit heeft ze alles vastgezet. Mijn paardje is ook erg koliekgevoelig en dat werkte door...Ik heb tot nu toe haar niet meer bijgezet of rond gevraagd, eerst maar ff veel rijden/longeren en haar achterhand er nog meer onder laten zetten. Spieren kweken, dan pas rond vragen. Gisteren tijdens het buitenrijden, kwam ze ineens vanzelf rond... Haha!

Succes ermee!

Veel verzorgingsproducten en supplementen te koop!
Stella vd Lommerweide, elite + sport, Z2 +1! Ruhne van de Smidshof, L2 startgerechtigd!
Vienna Ventus CK haflingers Jeugdkampioen 2009

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie