Ik twijvel..dierenbescherming bellen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 21:58

Nee hoor het is geen bokker maar er zijn bokkers die haar kennen.
Ik wil liever geen risico lopen.
Ik sta overgens niet alleen want er is nog een bokker die haar best doet om dit probleem aan te pakken.



Citaat:
Ik denk dat je het beste voor of na dat gesprek met de eigenaar ook even met de stalhouder kan gaan praten


Met de stalhouder heb ik morgen een gesprek niet met de eigenaar van het paard. Sorry dat was denk ik wat verwarrend.
Met die eigenaar valt toch geen zinnig woord te wisselen over het paard.

Ik vertel de stalhouder morgen dat meerdere mensen zich zorgen maken om dat paard omdat hij al langer dan een half jaar niet bekapt is, last van zn rug heeft en door zn achterhand zakt. En dat de eigenaar het niet nodig vind de hoefsmid en de veearts te laten komen.

Ik kijk wel wat de stalhouder zegt. Ook zal ik haar op het hart drukken nooit iets te laten merken aan de eigenaar dat ik ''gekletst'' heb.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:37

Jenna schreef:
Ik hoor namelijk net dat het paard twee dagen kreupel loopt en ze het niet nodig vind om de Va erbij te halen.
Ik zal de reden maar niet vertellen Frusty


Nou ben ik erg nieuwsgierig aangelegd, dus.......mogen we toch de reden weten??? Cool

Enne OK dan! van je dat je een afspraak met de staleigenaar hebt gemaakt!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:42

Mag ik reageren,

"Omdat als jij je hoofd stoot het ook dik en warm is en dan ga je toch ook niet naar de dokter"

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 18:48

Ik heb net de staleigenaar gebeld en die gaat de hoefsmid naar de hoeven van het paard laten kijken en aan de hand daar van, gaat ze actie ondernemen.

Ik ben een stuk gerustgesteld want de staleigenaar nam me absoluut serieus en ik heb er alle vertrouwen in dat ze er iets aan gaat doen OK dan!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 18:58

Dat is mooi, heb al gesproken met de DB, was ook zeer positief.
Afhankelijk van jouw gesprek met de staleigenaar zou ik ze eventueel terug bellen.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:34

Jeetje, wat goed dat hier op gereageert wordt. Weet niet of ik zo stoer zou zijn. Maar ja, als het onder je ogen gebeurt misschien wel...
Ben heel benieuwd hoe dit afloopt!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 19:40

Super dat ze het goed opneemt, laat je horen hoe het verder gaat, ben wel nieuwschierig geworden nu natuurlijk Knipoog

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 23:52

Nou stoer ben ik echt niet hoor. Ben nog steeds bang dat ze erachter komt.
Maar ja het kan gewoon niet ongezegt blijven.
Ik hoorde vandaag dat ze 2 uur met hem is gaan wandelen omdat ht paard kreupel is. Welja dan ga je 2 uur wandelen Scheve mond


Basje, super dat je de DB hebt gebeld !
Ik denk echt dat de staleigenaar er alles aan gaat doen. Ik vertelde nml dat ik de DB al wilde bellen maar dat ik het eerst haar haar aanging.