Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:08

ik heb gewoon pantykousjes van de v&d idieaal andere passen nie in me laarzen en zonder kom ik er nie in

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:26

wow pantykousjes.. KOUD!
Kom je ook niet in je larzen als je er plastic zakjes indoet? Bij veel mensen werkt dit prima! *LOL*

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:31

Ik heb trouwens vandaag ook Burlingtons gekocht, nouja gekocht.. heb ze gekregen voor Sinterklaas. Ze zitten heerlijk warm! Heb zwart-wit geruite gekocht, die passen lekker overal bij en als ze goed bevallen kan ik altijd nog een leuk kleurtje erbij kopen. (dag dikke portemonnee...)

Verder heb ik twee paar BR sokken waarvan het ene paar inmiddels overleden is.. maar die zitten ook erg lekker. Ook die sokken van STAPP horse zijn erg goed, lang, lekkere badstof voet en blijven heel mooi! (en vooral, ze zijn niet zo duur)
Oja verder heb ik nog een paar Cotton Naturals (kan je bij Divoza kopen) maar die zitten niet zo, zijn krap bovenaan. Terwijl ik haast geen kuiten heb :S
En heb ook nog een paar HorsePoint, maar die zijn zo laag. Haha, en verder heb ik ind ook nog een paar van die strepensokken *LOL* maar die zijn niet zo heel warm Boos!.
Kheb wel veel paar sokken dus, maar doe ze zowat elke dag aan dus het valt wel mee.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:40

Zitten lekker he die Burlingtons?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:40

nou heb ze over m'n gewone sokken aan dus da scheelt en ik die pantykousjes glijden wat, dat heb ik nodig omdat mijn laarzen niet wijdt genoeg zijn, waar als je weer net wat wijder zijn zijn ze weer te wijdt (snap je het nog) ik heb ze eik alleen nodig zo dat ik er in kan glijden en mijn broek nie blijft hangen, ik vind zakjes neit zo fijn dus ja

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:53

o dus eig hetzelfde principe als zakjes..! Ik dacht al hoe koud moet dat zijn. Bevroren tenen krijg je ook zo moeilijk uit je laarzen Knipoog
Ja heerlijk die burlingtons! Zijn echt super Lachen Ik had al 'n paar lila, maar die zijn kort, en voor het rijden heb ik liever lange.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 16:35

Ja, ik heb nu 1 paar korte (was niet helemaal de bedoeling, ik wilde lange kopen, maar kwam er thuis pas achter dat ik korte had gekocht) en 3 paar lange.