Mini shet op manege...? eerlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 12:00

IK vertrouw erop dat t goedkomt.
Heb Anja zelf ook gezien en weet hoe gek ze is op Dribbel.
Dit neemt niet weg dat t gewoon zeer doet.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:48

Hai Angelique18,

Dapper besluit en je hebt zo te lezen een mooie regeling kunnen treffen met de aankomende eigenaren. Ik denk dat je shetje een mooie toekomst tegemoed gaat met z'n nieuwe speelmaatjes.
Voor de komende periode succes en onthoud maar, je doet dit juist voor je shetje. Groetjes Kim

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:50

zoek een meisje op stal een kleintje die dripje wil verzorgen!! laat haar hem er overdag uithalen en ff rijdne ofzo of wandele of in de paddock als hij daar neit uitkan of in de weide zetten! en als dsat neit kan een vriendje kopen of verkopen!!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:33

horsewisper schreef:
zoek een meisje op stal een kleintje die dripje wil verzorgen!! laat haar hem er overdag uithalen en ff rijdne ofzo of wandele of in de paddock als hij daar neit uitkan of in de weide zetten! en als dsat neit kan een vriendje kopen of verkopen!!!


Angelique18 heeft hierboven geschreven dat haar pony verkocht is Scheve mond

Ik vind het een dapper besluit van je.
Voor jou ontzettend vervelend wat je moet "je mannetje" missen.
Maar voor de pony is het wel heel fair.
Je schreef in een van je eerste berichtjes dat je het als "verraad" voelt om je pony te verkopen.
'k Snap wel wat je bedoelt hoor, waarschijnlijk had je een heel andere voorstelling van de toekomst.
Maar soms veranderen de omstandigheden, en wat eens zo goed bedoeld was, blijkt dan ineens niet meer zo leuk te zijn voor je paardje.
Je hebt blijkbaar het beste met je maatje voor, en dat siert je !
Ik kan me niet voorstellen dat hij het je kwalijk zal nemen dat je hem verkoopt aan iemand met een leuk weitje en een vriendje Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:32

o sorry! maar heel jammer dat ie verkocht is mischien mag je hem nog oot wel een keer komen opzoeken.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:51

horsewisper schreef:
o sorry! maar heel jammer dat ie verkocht is mischien mag je hem nog oot wel een keer komen opzoeken.


Dat mag ze zeker!