handelaren, fokkers, paardenverkopers reageer even

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

handelaren, fokkers, paardenverkopers reageer even

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 21:12

Het lijkt mij leuk om mettertijd (duurt nog heel lang hoor Knipoog) zo nu een dan een veulentje te fokken, op te voeden / in te rijden of op jonge leeftijd te verkopen... MAAARRRRR Verdrietig ik zie het al voor me... dat lieve schattige ding... VERKOPEN!!! Ai... hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik zou het (denk ik) heel erg moeilijk vinden...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:57

Haha! Haha! Ik heb zelf wat ukkies staan die geen goed leven hebben gehad, daarom heb ik ze gekocht met het idee ze op te knappen en dan een goed thuis voor ze te vinden.........
Nou, de laatste die erbij is gekomen (van de kneusjes dus he, ik heb ook nog niet kneusjes Haha! en de kneusjes zijn inmiddels volwaardig pony geworden) heb ik inmiddels alweer 2.5 jaar want ik kan gewoon geen afstand van ze doen
Ik kan je dus niet helpen maar kan alleen tegen je zeggen dat het echt heeeeel erg moeilijk gaat worden.....
Een van mijn pony's is drachtig, dat veulen wil ik met de tijd ook verkopen maar lukt het me niet (dan bedoel ik dus: kan ik het niet over mijn hart verkrijgen Haha! ) dan blijft het veulen ook gewoon lekker bij mij
En zo worden het er meer en meer en meer.......Weet waar je aan begint Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 01:00

Ik heb een advertentie gezet, reactie gehad, prijs afgesproken en het veulen word binnenkort opgehaald. Natuurlijk ontzettend moeilijk, maar als je gewoon even uitrekend wat het kost en oplevert... de juiste keuze

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 13:07

ja want dat is het juist met mij, tegen de tijd dat kan ik me misschien wel een 2e paard veroorloven, maar van 2 komt meer he..... ik kan het dan gewoon niet meer betalen :S hehe en dat zou nog wel het moeilijkste zijn

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Faya_barock, GrapeshotBot, Iris94, NinaCharlie, sassycas en 43 bezoekers