x

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-01 14:39

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

-


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 14:46

Neej hoor. IK heb alleen een wedstrijdhoofdstel.Die is wat duurder en netter en sjieker dan de andere 2. Daar hang k dan een gewoon bit in waar ik altijd mee rij. En that;s it..

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 14:49

Nee hoor ik had dat eerst ook (een wedstrijd hoofdstel, nu niet omdat ie kapot is ) en vond het helemaal niet lastig. Dat hoofdstel blijft mooi en slijt niet zo snel (als je paard hem tenminste niet molt Vork

Ik verwissel dan gewoon het bit en teugels en rijden maar!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 17:43

Ja doe ik ook wedstrijdzadel vind ik te duur maar wedstrijd hoofstel blijf dan veel mooiere alsof je 'm net uit de winkel hebt gehaald ik wissel gewoon het bit en mijn enkelgebrokenbustrens is hetzelfde als die van het wedstrijdhoofdstel alleen een ander kleurtje.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 13:22

Ik heb 2 hoofdstellen.
eentje met een engelse (?) neusriem en een sperriem. Wit onderlegd erg netjes ziet die eruit, maar die gebruik ik alleen voor spring wedstrijden, buiten rijden en crossen. Want die is beter onderlegd dan mijn andere.
Ik heb een ander hoofdstel met alleen een hoge neusriem, heel mooi hoofdstel en staat erg chique. Heb ik voor dressuurwedstrijden. Heb twee zadels, een dressuur zadel en een veelzeidigheidszadel.
Het is niet zo onhandig, alleen maar makkelijker vind ik. Ook als een hoofdstel stuk is, dan heb ik een reserve. En ik rijd met 2 dezelfde bitjes.

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 14:00

Hoi,

Ik heb voor Origine ook een wedstrijdhoofdstel en een gewoon hoofdstel. Dat gewone hoofdstel van mij ziet er namelijk niet zo mooi uit doordat het zo vaalk gedragen wordt is het leer helemaal gekreukt en staat de riemjes een beetje raar. Ik vind het met een wedstrijd mooier als ze een hoofdstel draagt dat er nog mooi nieuw en strak uitziet. Wel begruik het bit en de teugels van het andere hoofdstel.
Ik heb ook een wedstrijd zadel, een ainsey zadel, daar rij ik niet gewoon mee in het bos ofzo daar heb ik een ander merkloos zadel voor. Als ik les heb rij ik wel met dat Ainsley zadel. Ze is gewend aan beide zadels dus dat geeft geen problemen.

Groetjes van Anna


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Rijsa, RoRo44 en 37 bezoekers