Paardrijden en kinderen krijgen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:54

ik heb een zoontje van 14 maanden,en een eigen paard.
zolang alles gaat zoals het hoort ,lukt alles prima(manlief moet er wel echt achter staan!)
maar owee,als er ergens iets mis gaat.
dan is (helaas) het eerste wat er bij inschiet m'n paard!
daar komt nog bij,dat ik sinds mijn zwangerschap,naast bekkeninstabilliteit een ontwricht staartbeentje/stuitje heb.
na 14 maanden fysio en injecties,etc. word het nu opereren Verdrietig

dus ik zit met m'n handen in het haar!!
ik ga dus nu naarstig op zoek naar een bijrijder.

dus ik raad aan:
zorg dat je altijd hulp achter de hand hebt,een bijrijder,of de stal waar je staat,dat het makkelijk op te vangen is!!

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:02

Ik denk dat mijn mentaliteit sinds ik moeder ben wel is veranderd. Voor de kinderen kwamen was paardrijden en mijn eigen paardje alles voor me, ik kon me niet voorstellen dat er ooit iets tussen mij en mijn hobby zou komen.
Maar sinds ik kinderen heb voelt het heel anders. Ik vind het nog wel leuk hoor, maar niet meer zo heel belangrijk. De kinderen komen nu op de eerste plaats. Ik was er eigenlijk best verbaasd over dat ik zo ben veranderd.
Ik hoop wel dat mijn kindjes de paarden ook leuk gaan vinden, als ze enthousiast worden mogen ze zeker wel een pony van me. Dat lijkt me superleuk!
Hier mijn jongste, hier was ze net 1 jaar:
Afbeelding

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:11

Owwww, wat een schattige foto Juval!

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:29

Leuk om de verschillende verhalen te lezen. Ben momenteel ook zwanger, heb een paardje, werk fulltime.. zit erg in dubio wat ik moet doen; ik wil ook niet zo'n ren en vlieg moeder worden die altijd maar haast heeft en vanuit mijn werk snel eten, naar mijn paard, snel rijden en dan weer naar huis vliegen etc. Heb wel een bijrijdster voor 2 dagen in de week. Echt moeilijk, want ik wil ook mijn hobby en grootste ontspanning niet missen, je hebt echt wel iets voor jezelf nodig. En daarnaast ook nog het financiele plaatje... zucht