Model onderdeken van Horseware/Rambo

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fitzroy

Model onderdeken van Horseware/Rambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 23:44

Omdat Fitz morgen geschoren wordt, moet er een deken bij. De Rambo Rhino die hij nu op heeft bevalt me heel goed (met dank aan Baytje)
Eigenlijk wil ik dus dezelfde pasvorm.
Is de onderdeken van Rambo ook zo'n hoog model dat niet op de schoft drukt?
Op de plaatjes van Divoza ziet het er wel zo uit. Anders sjees ik morgen even ri Zoetermeer.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:51

Rambo onderdekens zijn de beste onderdekens verkrijgbaar,
maar ik vind ze minder fijn als de 'gewone' Rambo dekens, ik mis met name de gladde voering. Ze zijn iig wel hoogsluitend!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 08:28

Ik heb ook de Rambo onderdekens maar ik heb degene met een half halsje eraan. Dus die drukt ook niet op de schoft. Het is echt een minihalsje maar toch net genoeg om iets boven de gewone Rambo uit te komen. Soms sla ik hem ook terug onder de deken maar als het koud is laat ik het gewoon zo natuurlijk.

Vind het alleen jammer dat ik witte heb.....zwart is veel praktischer.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 09:52

Ze zijn er nu in het zwart, vind 'm super!

"Don't worry about a thing, Cause every little thing gonna be all right"
tot 20 mrt mijn werk in het Jan van der Togt museum ook te vinden op facebook (artiest) pauline zeij[/color][/b]

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:08

Esme_27 heeft er eentje in de aanbieding.
Splinternieuw nog....

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:11

Ik heb ook (helaas een witte) onderdeken van Rambo. Ideaal zijn die, je hoeft zelfs geen dekensingel om te doen, blijft altijd goed liggen. Je kan ze trouwens beter bij van Rijs kopen, scheelt behoorlijk in de prijs vergeleken met Divoza. Daar hebben ze ook staldekens van 150 en 400 grams, misschien dezelfde prijs als de onderdeken en wel zo makkelijk. Ik heb nl de dunne en die kan ik weer goed afwisselen met de gewone onderdeken en als het echt koud wordt, beide onder de dikke boven deken.

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:21

Ik weet niet of ik nog op tijd ben of dat je als ondrweg naar Zoetermeer bent. Knipoog

Maar, ik heb ook een Rambo Rhino boven en onderdeken. (zonder hals) Ben er ook erg tevreden over. Absoluut geen last van drukplekken, blijft super liggen. (zelfs als ze heeft liggen rollen in de stal) En ik vind het erg praktisch dat die dekens niet zoveel singels nodig hebben, omdat de pasvorm gewoon goed is. (iets wat ik van een paar verschillende Pagony dekens die ik destijds gepast had niet kon zeggen)

24 juni 2011 Fedde.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 20:58

Ik was al onderweg maar niet naar Divoza maar Van Schie, dat was dichterbij Knipoog
Daar heb ik er een gekocht voor dezelfde prijs als bij Divoza en Fitz heeft hem nu al op.

Eleonoor: Van Rijs had ik gebeld maar die verkopen alleen BR onderdekens.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie