Paarden slaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:42

tja tuurlijk sla ik wel ns, als ze over me heen wandelt omdat mevrouw vind dat ze toch echt eten verdient krijcht ze echt wel een pets hoor, maar schoppen of afreageren doe ik niet, maar een tik kan mijn fjordje af entoe wel verdienen... ze werd vroeger 10 keer harder geslagen dus hier krijgt ze nix van en paarden bijten elkaar ook en dat doe echt veeeel meer pijn als mijn hand hoor Knipoog
ik heb een hekel aan gemep om onzinnige redenen maar als straf kan het wel

ruitje

Berichten: 12329
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:13

Wij fokken onze dravers zelf en daardoor hoef je ze als veulen/jaarling maar een keer flink op hun falie te geven en dan ist zo klaar!(je blijft natuurlijk die vervelende uitprobeerders hebben maargoed Haha! )

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:07

Taygalover schreef:
Ik vind het namelijk niet normaal dat een paard gewoon over je heen loopt zonder pardon en niet eens stopt als je al een knal geeft Boos! .



Dan ben jij dus niet de baas en dat is natuurlijk niet de bedoeling ik spring meestal een gat in de lucht *LOL* en dan schrikken ze zich ook dood een onverwachtse beweging aaaahhhhh

Wisten jullie dat paarden trouwens binnen 2 seconden gestraft moesten worden anders weten ze niet meer waar ze voor gestraft worden!

Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:18

Citaat:
Wisten jullie dat paarden trouwens binnen 2 seconden gestraft moesten worden anders weten ze niet meer waar ze voor gestraft worden!


Jah dat vind ik soms wel Frusty .
Dan doet ze iets en dan doet het zeer en dan ben je alweer te laat Rolleyes


Nou doet ze nix meer maar vroeger wel.


En ik heb trouwens nog laatst ik heel grappigs beleefd! Ik stond daar zo bij haar hengsten veulen en aaide het over zijn schoftje... Toen waaide er een pluk van m'n haar in mijn gezicht. Dus ik deed mijn hand omhoog om het er weg te halen. En net toen ik mijn hand omhoog deed. Draaide het veulen zijn hoofd om en beet. Maarjah dat was niet raak want hij knalde met zijn hoofd tegen mijn hand aan. Rolleyes

Het deed eigelijk wel zeer aan mijn hand.. Blauw oog
Zijn hoofd was ook zo hard! Noujah botten dan... Tong uitsteken

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:08

Mjaa goh blij dat allemaal van jullie te horen hahaha..
Ach af en toe word je toch echt niet goed van Pasha.... ik weet wel dat ze nog jong is en dan overal aan wil zitten maar af en toe moet ze echt kappen hoor Boos!
Ik heb bijv. al 4 touwen erdoor gejaagd, dat zit ze echt heerlijk op dat touw te kauwen, daar kan ik dus niet tegen he dan geef ik der een tik op der neus.. en dan volgende keer als ik me vinger al op steek doet ze helemaal spastisch en spuugt ze dat touw uit maar.......
Als ik dan ff niet oplet dat heeft ze het touw weer... en als ik dan maar zoiets zeg van: Pashaaaaaaa... dan laat ze hem wel los maar oohh daar word je dus echt niet goed van he!!!
Maarja nuo maar een ijzeren ketting met rubber eromheen gekocht echt Idiaal!!! Haha!

Maarja ze mag dan wel jong zijn.. maar ze moet niet door zeuren hoor dan heeft ze een dreun te pakken

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:25

Ik sla niet vaak, maar er zijn wel grenzen. Hij mag mij niet omver lopen, meetrekken, bijten etc. Het moet wel duidelijk zijn dat ik de baas ben.
Gelukkig gebeurt het niet vaak, maar als het nodig is krijgt hij wel een klap hoor. Maar na 1 klap is het meestal gelijk wel duidelijk (gelukkig).