Mening en prijs gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:19

Als je er uit bent hoor ik het ook graag. Zoek nl. tzt zo'n soort pony voor mijn dochters en als gezelschap voor mijn paarden. Niet dat ik nu al heftig op zoek ben maar ben wel een beetje aan het rondkijken. Een voordeel: als een pony een keer op het erf is gaat ie er niet meer levend af. (nouja, misschien voor een buitenritje Haha! of wedstrijdje)

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:43

De pony is echt leuk, ik kan natuurlijk niet alles van een foto beoordelen, maar als hij ook goede gangen heeft en goed gezond is, kan je er een nette prijs voor vragen. Toch zeker 350 of 400 euro. Met alle spullen erbij, in nette staat en goed passend, ja, dan is 500 euro een mooi bedrag.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:02

ik snap waar je mee zit, maar denk ook aan domingo zelf. je weet wat zijn verleden is en help je het diertje ermee als hij weer doorverkocht moet worden.
ik ken domingo van een paar jaar geleden (bij de vorige eigenaar) en het is echt een scheet van een pony.
alleen als je iemand kan vinden die wedstrijden ermee wil gaan rijden dan komt ook voor dat kind een tijd dat ze te groot wordt ervoor en als ze dan fanatiek is zal het dier weer verkocht worden. helaas een beeld wat je veel ziet bij kleinere pony´s.

ik zou je de tip willen geven om te proberen om domi zelf te houden (als dat kan) en er (opnieuw) een ruitertje voor te zoeken.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 20:06

duivelintje schreef:
ik snap waar je mee zit, maar denk ook aan domingo zelf. je weet wat zijn verleden is en help je het diertje ermee als hij weer doorverkocht moet worden.
ik ken domingo van een paar jaar geleden (bij de vorige eigenaar) en het is echt een scheet van een pony.
alleen als je iemand kan vinden die wedstrijden ermee wil gaan rijden dan komt ook voor dat kind een tijd dat ze te groot wordt ervoor en als ze dan fanatiek is zal het dier weer verkocht worden. helaas een beeld wat je veel ziet bij kleinere pony´s.

ik zou je de tip willen geven om te proberen om domi zelf te houden (als dat kan) en er (opnieuw) een ruitertje voor te zoeken.

Ik wil een contract opstellen met de toekomstige eigenaar, dat ik de pony terug wil als zij hem zouden verkopen!

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:12

is het dan geen optie om de pony uit te lenen of als leasepony aan te bieden? als laatste zou je bijv. kunnen stellen dat de pony op dezelfde stal blijft staan en kan je zelf nog een oogje in het zeil houden.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 23:05

Dat wil ik juist niet, ik wil hem zo snel mogelijk daar weg hebben!
Het wordt steeds erger ik vind gewoon sigarettenpeuken en papier tijdens het uitmesten en overal op het erf liggen blikjes en zakjes!

En een andere stal is geen optie dat is of te duur of te ver!

Ik weet ook wel dat hij een slechte tijd heeft meegemaakt, maar ik weet ook zeker dat er mensen zijn die er goed voor kunnen zorgen.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 16:21

Ik heb de knoop doorgehakt! En hij gaat toch weg.
Ik ga hem vanavond te koop zetten, maar ik wacht nog eerst een reactie van iemand af waar hij misschien heen gaat.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:35

miesie het is tog verstandig hoor dat hij weg gaat.. ik weet dat we zeker wel van de week of vorige week een uur aan de telefoon hebben gezet.. maar je hebt niet veel aan hem. hij is onwijs lief en scheetig maar als hij lekker bij die mensen kan komen waar we het over hadden zou dat het beste zijn:j
Ik hoor wel hoe het afloopt en je Weet je kan altijd bellen Tong uitsteken:D
xxx sies kim en geef domi un dikke knuf!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 21:04

junta_mellie schreef:
miesie het is tog verstandig hoor dat hij weg gaat.. ik weet dat we zeker wel van de week of vorige week een uur aan de telefoon hebben gezet.. maar je hebt niet veel aan hem. hij is onwijs lief en scheetig maar als hij lekker bij die mensen kan komen waar we het over hadden zou dat het beste zijn:j
Ik hoor wel hoe het afloopt en je Weet je kan altijd bellen Tong uitsteken:D
xxx sies kim en geef domi un dikke knuf!

Dank je Kim ik heb echt veel steun aan je gehad de laatste dagen/weken OK dan!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:33

Izz goed hoor meisiej Pling