Euroriding Diamant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:50

Ik had er namens een vriendin van mij nog 1 te koop.

Voor een vriendin van mij doe ik te koop aanbeiden het volgende zadel.

EuroRiding Diamant.
18'inch
Smalle kamer perfect voor paarden met een hoge schoft.
Net opgevuld.
1 jaar oud
Zachte zit en een goede beenligging.

Vaste prijs Euro. 875,00

Foto volgt.... (het griepvirus stond bij haar op de deur te kloppen... dus foto volgt idd asap)

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:09

Ineke2 schreef:
Ik had geen steun in dat zadel, ik hou van veel kniewrong en een opgesloten zit dat heeft die niet zo erg. Maar goed dat verschilt natuurlijk per persoon Lachen


Dat is juist het mooie aan de Euroriding Diamant, die zijn niet alleen in verschillende breedte- en inchmaten leverbaar, maar ook met verschillende maten wrong. Ik heb de mijne gelijk gekocht met een stalgenootje, en die van mij heeft meer wrong, wat ik dus wilde.

Overigens bevalt hij prima, zowel bij mij als bij mijn stalgenoot.

Daihyo

Berichten: 88047
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:07

Ik vind het ook een heerlijk zadel. Zit lekker, ligt goed op de rug van Kas en ziet er na zo'n 7 jar nog harstikke goed uit.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 16:01

Vandaag nog een keer met les op gereden en besloten om het te doen. Mijn wintec staat nu dus te koop en ik stap over op dit zadel. Wel een gok gezien Treasure nog groeit. De wintec is makkelijk aan te passen met een andere boom, maar we verwachten de eerste 2 jaar geen problemen met dit zadel.
26 november krijgt mijn stalgenoot een ander zadel en dan zal Van Rijs dit zadel bekijken op Treasure om te kijken of het nog anders gevuld moet worden of iets.

Haar zadel was super onderhouden (wat ik al zei) en Van Rijs geeft er nog 750 voor terug. Dus dat is de prijs voor mij.

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 28-07-09 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.