voor verzorgen betalen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:32

he cinzano, deze advertentie lijkt wel op die ik jou stuurde, waarvan ik ook onder de tafel lag van het lachen!!!! Vreselijk wat mensen durven te vragen !!!! Kortom; NIET doen, zijn ze nou helemaal gek ????

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:36

IngridM schreef:
he cinzano, deze advertentie lijkt wel op die ik jou stuurde, waarvan ik ook onder de tafel lag van het lachen!!!! Vreselijk wat mensen durven te vragen !!!! Kortom; NIET doen, zijn ze nou helemaal gek ????


't is hem volgens mij ook..... te gek voor woorden gewoon!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 13:01

ik vaarg me af of er zelfs nog iemand op heeft gereageerd, iemand met intresee dan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:11

Ik las de advertentie en ik nam eigenlijk aan dat je die 80 Euro niet moet betalen, maar ontvangt. Als je die 80 Euro krijgt, is het nog best een leuk bijbaantje denk ik Haha!. Als je moet betalen dan vind ik het belachelijk.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:25

Zou ook wel een "slaafje" willen en nog betaald zijn ook *LOL*

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:51

ja het is dezelfde advertentie als die ik bedoelde.............maar misshcien heeft Corine wel gelijk en KRIJG je betaald...............dan is het nog wel leuk, bv. voor iemand als ik.......(die niet meer wil/kan rijden)......

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:54

Ik blijf erbij, als ik een paard heb en ik heb hulp nodig omdat ik niet alle dagen zelf voor mijn paard kan zorgen, dan ben ik erg blij met een verzorger en die hoeft dan niets te betalen van mij. Tenslotte is het mijn paard en ik ben er verantwoordelijk voor. Ik ben dan blij dat diegene mij wil helpen en als dank daarvoor terug mag die rijden etc.

Als ik een paard heb, waar ik in principe zelf alle tijd voor heb, maar iemand vindt mijnpaard erg leuk en zou op hem willen rijden, dan zou ik er misschien wel geld voor vragen, ten slotte is het dan de ander die erom vraagt en heb ik het eigenlijk niet nodig.

In het geval van deze advertentie zou ik zowieso niet willen betalen, omdat er al van je verwacht wordt dat je tuig etc schoonmaakt. Dan ben je dus mi al aan een betaling in natura bezig en ga ik daar niet ook nog eens geld voor geven. Plus het feit dat deze persoon hulp nodig heeft, en ik niet vind dat ik om haar te helpen dan ook nog moet betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:56

Ik verwacht dan dat ze mij betalen Lachen

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 21:27

ik zou, als ik iemand voor annebel zoek, er zelf ook nooit geld voor vragen, diegene zou mij dan helpen. En heeft dan gelijk een pony om te verzorgen.