Negatieve energie en paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Negatieve energie en paard?

Ik kan maar beter niet gaan!
4 (7%)
Ik kan maar beter zo snel mogelijk naar stal gaan
21 (38%)
Het maakt niet uit of ik wel of niet ga
3 (5%)
Soms wel, soms niet, ligt aan de dag
22 (40%)
Anders...
4 (7%)

Totaal aantal stemmen: 54


Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:36

Mijn negatieve enerigie verdwijnt altijd het beste met uitmesten met de radio keihard aan. Daarna nog een lekker poosje door het bos crossen en ik kan de hele wereld weer aan. Moet niet fanatiek gaan dressuren ofzo want dan word ik te snel boos. Niet helemaal eerlijk t.o. het paard dus dat doe ik ook nooit. Als ik echt woest ben geweest laat ik nog wel eens een paard losspringen... Alle negatieve energie loop ik er dan wel weer af.


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 02:08

Als ik echt slecht gehumeurd ben (komt gelukkig zelden voor) gaat het rijden dramatisch. Dit doe ik mezelf en vooral het paard ook niet meer aan. Wanneer ik echt een slecht moment heb, ga ik daarom meestal wel naar stal, ga lekker poetsen, stappen, aan de hand grazen, longeren, maakt niet uit als het maar ontspanning is (een ontspannen buitenrit kan ook, als het met het betreffende paard kan). Dan kom ik met een goed gevoel thuis, m'n humeur is dan altijd weer goed. Maar serieus (dressuur) rijden werkt juist averechts!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 02:43

Ik ga dan best even grazen, of kijken naar mijn lieveling in de wei... Liefst nog bij een mooie zonsondergang, dan ben ik terug helemaal gelukkig Lachen.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 08:22

Ik ga dan gewoon naar mijn paard toe.
Ik moet wel.
Het paard moet toch zijn stal uit of ik nou een pest bui heb of niet.
Maar meestal vindt ik op stal mijn rust wel en gaat alles wel lekker.

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:01

Ik ga meestal wel naar me paardje toe. Als ik eigenlijk al een beetje weet dat het rijden niet goed zal gaan dan ga ik me paardje wel poetsen of mee wandelen. Als ik dat liefe koppie met die oortjes naar voren zie wordt ik vanzelf wel weer vrolijker.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:48

Als ik echt kwaad ben ga ik niet rijden.
Gewoon lekker poetsen en knuffelen.
Maar met rijden kan ik me dan niet concentreren en wordt ik sneller boos dan anders.
Soms lijkt het ook net alsof ze dan extra stout gaat doen. Bv. mij pletten enz.

Terwijl andere dagen als ik boos ben, en ik zie dan dat lieve koppie met die schattige oortjes smelt ik weg en ben ik alles vergeten Lovers

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:43

ik wordt altijd weer vrolijk van me paard Lachen

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:39

ik ga dan juist wel, het leid af.
en als het rijden dan ook niet lekker gaat stop ik gewoon en ga ik het bos in. (50 m van de stal vandaan Lachen )

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:08

Ik ga ook altijd wel, alleen als ik echt niet lekker in me vel zit, reageert Cap daar meteen op! Word ook chaggie en heeft er ook allemaal weinig zin in. Beste kan ik haar dan gewoon maar lekker vertroetelen en gaan we samen stukje wandelen en vertel ik dr over al het gedoe zeg maar.
Dat lucht toch wel op en als ik naar huis ga is het ook wel weer goed.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_KL, bella24, ComscoreBot, hwn, Larissa123 en 116 bezoekers