Fries paard gezocht om een keertje op te rijden vo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Fries paard gezocht om een keertje op te rijden vo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 22:09

Een Australische vrouw van het Aussies in Holland forum heeft mij een berichtje gestuurd of ik wellicht een plekje in Nederland weet waar ze (evt. onder begeleiding) een keertje op een Fries paard kan rijden... ze gaat binnenkort (met haar nederlandse man) voorgoed terug naar Australie en zou voor die tijd heel graag een keer op een Fries paard rijden! Ze heeft al verschillende stallen gebeld (tevens het Fries paardencentrum in Drachten) maar heeft nog niets kunnen vinden Verdrietig . Dus als iemand op bokt wellicht een oplossing heeft? Of misschien zelfs een Fries paard waar ze Sandy (onder begeleiding) op willen laten rijden dan hoor ik dat graag! Het mooist zou natuurlijk een klein buitenritje met iemand...


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 23:58

Tja, misschien kun je op pagina's van maneges kijken waar ze een fries hebben en dan bellen? Ik ken er ook geen waar je zo op kunt rijden, de enige die ik ken is nog geen 3.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 01:09

Jasja, waarom vraag je het niet aan José groen? Staat gewoon bij jouw op stal Haha! (de oude binnenstallen) José had altijd een hele mooie rustige friese hengst staan, Hielke, misschien dat zij het wil doen?
En dan heb je bij jouw op stal ook nog Joop Boot (die hooi voert) die heeft ook altijd friesen gehad, volgens mij nog steeds, die worden dacht ik gereden door Hellen en die geeft zelf ook weer les dus zou ook een mooie combi zijn Haha!
En dan heb je ook nog Mandy (mijn oude bijrijdster) die heeft Tjimme, ook een fries, staat in de container loopstallen, vanaf het land (bij de hooischuur) de eerste rij meteen op het hoekje, alleen waren ze Tjimme aan het inrijden dus ik weet niet of dat al kan (weet ook niet zeker of Tjimme een volle Fries is hoor)
Succes met zoeken!
O ja, als je dit leest, ik kan Vrijdag dus weeeeeeer niet komen, misschien kan jij hier komen als je op kraamvisite gaat bij je vriendin?

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:44

In Rotterdam hebben ze een manege in Charlois. Allen de friezen die mee rijden in de lessen zijn helaas verkocht. Verdrietig Er staan nog wel friezen maar ik weet niet of ze daar op mag rijden. Ik weet niet of het een pensionfries is. Je kan het altijd vragen. Ik denk zelf dat je het ook te ver vindt maar oké. PB me anders maar.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:27

Relliej schreef:
In Rotterdam hebben ze een manege in Charlois. Allen de friezen die mee rijden in de lessen zijn helaas verkocht. Verdrietig Er staan nog wel friezen maar ik weet niet of ze daar op mag rijden. Ik weet niet of het een pensionfries is. Je kan het altijd vragen. Ik denk zelf dat je het ook te ver vindt maar oké. PB me anders maar.

Daar staan alleen nog maar pension friezen!

Ik ken wel een manege in brabant, daar fokken en verkopen ze friezen!
Je kan daar ook gewoon paarden huren om op te rijden e.d ook de friezen mag je gebruiken.
www-de-boschhoeve.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:28

UlbeH hier op bokt heeft een fries en nog wel meer mensen dacht ik.
Vragen staat vrij Lachen

:evaw:

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:38


facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:22

Wat voor een persoon is het dan, rij ervaring ?????? Ik heb een fries maar zet echt niet zomaar iemand op mijn paard natuurlijk......

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:22

Vikkie ik heb voor je geinformeerd bij een stal in de provincie utrecht, maar ze hebben daar een jong paard en een ouder paard staat waar een vriendin van mij op rijd! Oude paard is helaas kreupel en jong paard zetten ze liever nog even zomaar een persoon op! Helaas ik kan je dus niet verder helpen! En op mijn eigen fries zet ik liever ook niet echt snel een persoon of moet die persoon goed kennen!

..........................................................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Googlebot en 38 bezoekers