van dame tot viespeuk in de stal...

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kwanyin

van dame tot viespeuk in de stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 13:31

Ik heb geen idee waarom, maar Evita is de laatste tijd echt een viespeuk geworden op stal . Tot nog geen 2 weken geleden was alles nog ok, Prima en Evita waren toen nog allebei echte dametjes die netjes hun behoefte achter in de stal legde, zodat je het met enkele scheppen netjes kon opruimen. Nu doet alleen Prima dat nog. Iedere morgen als ik naar de stal ga om ze uit te laten, ligt de mest van Evita echt overal, van de eetplaats tot middenin en heeft ze ook op verschillende plaatsen geplast waardoor een groot deel van de schaveling nat en vies is en stinkt ...
Nochtans is er echt niets verandert de laatste week. Ze staat op schaafsel als altijd, en krijgt nog altijd op hetzelfde tijdstip als anders eten 's morgens. Ik heb al eens geprobeerd om wat mest achteraan de stal neer te gooien, maar dat heeft mevrouw blijkbaar niet door Scheve mond

Zijn er misschien nog tips om ervoor te zorgen dat je paard haar stal terug netjes houdt Blond ?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:49

Zeer regelmatig schoonmaken, hoe vaker je de mest weghaald hoe meer ze zal gemotiveerd zijn om terug op één plek te gaan mesten. Niet alle paarden zijn zo netjes ......... ik heb ook van beide soorten Tong uitsteken

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie