Wie weet of Filius nog leeft?

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

klien

Wie weet of Filius nog leeft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 10:23

Wie weet of mijn vorige paard nog leeft?
Het is een bruine ruin, stamboom van Belgisch Warmbloed, Grandeur x Olifant. Officiƫle naam Filius, ik noemde hem Felix. Leeftijd rond de 20 jaar, schofthoogte 1.72. Grote witte bles, uitlopend in melkmuil. Ik heb hem verkocht aan een jongen, die hem stalde op een manege in Rotterdam, vlak bij vliegveld zestienhoven. Hij zou daar binnen een jaar weggaan naar een andere manege als er plek zou zijn.
Het paard heb ik gekocht van iemand uit Purmerend, daarvoor zou hij van Ludo Philipaerts geweest zijn. Zijn springvermogen bleek voor hem niet voldoende te zijn.
Ik heb hem zelf een jaar gehad, maar ik was bang voor hem, hij had geen respect voor vrouwen. Kleine kinderen of mannen was geen probleem. Ik hield het na gezien na diverse kneuzingen, botbreuken etc.

Afbeelding

Wie weet of hij nog leeft en zo ja of het hem goed gaat.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 11:11

Misschien is deze foto iets duidelijker. Hij was hier ongeveer 6 jaar oud.

Afbeelding

rigoletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:27

Ik weet wel de naam van de manege voor je: De Schieruiters, het is een vereniging. Die ligt naast Rotterdam Airport (of Zestienhoven). Misschien kom je daar wat verder mee.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:54

Die manege ken ik, ik heb hem toen zelf weggebracht. Ik wilde weten of hij goed terecht is gekomen. Daarna is hij volgens mij naar Kralingen? gegaan. Op de manege weten ze het niet. Ben het spoor dus bijster. De jongen heette Peter en had met zijn vader een meubelzaak in Rotterdam. Weet niet hoe hij verder heet.

rigoletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:54

De enige manege in Kralingen die ik ken is de Rotterdamse Manege, waar ook het CHIO wordt gehouden. Ook daar moet je volgens mij lid worden, dus misschien weten ze daar nog wat meer van die jongen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie