Brons tijd Herten

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Talida

Brons tijd Herten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 13:44

weet iemand tot hoe lang die nog duurt? Bij ons in het bos/duinen hoor je hele rare geluiden en kan je zomaar een enorm gewei voor je neus zien , dus ik blijft voorlopig maar even weg. Maar wil graag weten tot hoe lang die beesten nog zo doorgaan Verward

Eindstand Tal: dr M1+1, spr B+2, sgw B+2. En nu gaan we lekker buitenritjes doen...
Flo gaat vast haar best doen om dit te evenaren! Oh wacht dit zijn natuurlijk ook al prestaties: 4e bij de Boktveulenverkiezing 2010 en Penny's Next top Model
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. -Eleanor Roosevelt.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:42

het zal stom klinken.....maar....is dat wat dat is???? mijn veulentje van 1.78cm is als de dood van herten, en je raadt het al, ik woon aan de rand van het bos. Nu is ze de laatste tijd dus stront vervelend !! links-rechtskijken in het bos, klaar om opzij te springen (vorig jaar zijn er notabene een stuk of 6-8 herten voor haar neus uit de bosjes komen springen-ik dacht dat ze een hartaanval zou krijgen, stond te trillen op haar benen!)

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:45

Deze maand uit nog dacht ik (sept en okt) maar hang me er niet aan op.

:evaw:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie