hartslagmeter kopen

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gracia

hartslagmeter kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 22:27

ik ben nu echt serieus op zoek naar een hartslagmeter, heb er een gehuurd maar die moet jammergenoeg weer terug Verdrietig maar wil er nu een kopen. omdat ik ga beginnen met endurance rijden weet ik niet waar ik goed aan doe. een polar a1 of een polar a3 of een hartslagmeter vabn de hartslagmetershop, die een stuk goedkoper is. en mischien wel net zo goed om te beginnen... wie heeft er advues voor mij.
ben trouwens maar een arme student (hahaha) help!!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

ArwenLune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 07:53

Je kan ook gewoon wachten en eerst wat wedstrijden rijden.. je kan prima zonder hoor... Maargoed, ligt er maar net aan wat voor geld je uit wilt geven. Ik ga denk ik de Run Tec van de hartslagmetershop kopen, maar van 't voorjaar pas, als Rowan weer in training komt. Heb ik nu nog niet echt iets aan.

"They say the snow on the roof is too heavy; they say the ceiling will cave in. His brains are in terrible danger!"

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 07:55

Polar A 3 kun je meer instellen en vindt ik zelf heel fijn om mee te werken/trainen. Zijn ze bij de hartslagmetershop goedkoper dan bij Goedhard?
Succes ermee!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 08:05

de hartslagmeterswhop heeft geen Polar. alleen de runtec... die ik bedoel zeg maar... denken jullie dat dat wat is???

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 09:29

graciaxxx schreef:
de hartslagmeterswhop heeft geen Polar. alleen de runtec... die ik bedoel zeg maar... denken jullie dat dat wat is???

Geen idee, heb geen ervaring met de runtec....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie