Oud-leden van de Schieruiters of 't Bitje, R'dam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:05

oh sorry te snel enter gedrukt......

staat bij boktmeetings...

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:42

heb even hulp ingeroepen van mijn lieve echtgenoot, die had het al over "Lidl Verward Verward en ik zei nee : Littel.
hier dus wat foto's van en uit een oude doos :
Afbeelding
die in het zwart ben ik dus op reintje van de vos
Afbeelding
marijke met romeo

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:24

Zieje wel.... Romeo.... toch goed gedacht..
En volgens mij is die man die Romeo vasthoud mijn vader... geloof ik... Hij is er morgen dus ik zal de foto laten zien en ff vragen die herkent zichzelf wel.. gni gni lachen joh

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 00:22

Jep krijg ook spontaan weer last van jeugdsentiment...
Heb leren rijden 15 jaar geleden op Truus dat leuke lieve kleine bruine ponnytje van Littel.....
En op de foto die valkkleurigge is Chiquita....en dan hadden we nog Lenny, Victor, Heleen, Bommel, Black Beauty en Black Molly, Natasha (heeft er kort als manege pony gestaan en heeft ook nog een veulentje gehad) en inderdaad Malle en Rosa..heb op beide gereden..., Vosje en ja de rest zal me inderdaad wel weer te binnen schieten...maar de meeste namen die hier langs zijn gekomen ken ik nog wel...en heb ik ook nog op gereden.
Mijn Favo waren echt wel Lenny en Monika.
Ik heb nog foto's van Chiquita, Lenny, Monika en Rosa.
Echt leuk allemaal om dit weer te lezen..
Nadat ik bij Schanswijk heb gereden (1988/91) ben ik naar de Prinsemolen gegaan(1991/93)..daarna weer terug naar Schanswijk(1993/94), toen wegens het stage lopen daarzo naar Hipp. Centr. Hillergersberg(1994) en heb daarna gereden bij Manege Hillergersberg(1994/96)..
Toen eigen paardjes gehad en die stonden bij stal Veldhoen.(1996/97).(heeft Marianne Scherps ook nog gestaan..) en bij de Prinsemolen.(1997/98).
Misschien zijn er ook wel mensen die daarvandaan komen....
Nou zal maar weer stoppen en eens rustig gaan bedenken waar al die foto's zijn gebleven...

Groetjes Angenita

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:01

Ik heb de foto's GEVONDEN!!!!!!!!!!!!! Jihaaaa, nou ja ik... paps en mams hebben het foto album meegenomen.... dus wat willen jullie dat ik ze morgen scan en plaats of zullen we wachten tot bv 29 december Knipoog Knipoog denk dat jullie ook wel nieuwsgierig zijn... net als ik naar jullie foto's..... morgen ben ik vrij dan heb ik de tijd om te scannen.

Ik ga nu ff een eigenwijze Haf rijden van een vriendin die al een paar weken stil staat.... en 't is koudddddd brrrrrrrrrrrrr.....

Ik lees het allemaal wel vanavond.....

Doei

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:51

Woestein schreef:
Jep krijg ook spontaan weer last van jeugdsentiment...
Heb leren rijden 15 jaar geleden op Truus dat leuke lieve kleine bruine ponnytje van Littel.....
En op de foto die valkkleurigge is Chiquita....en dan hadden we nog Lenny, Victor, Heleen, Bommel, Black Beauty en Black Molly, Natasha (heeft er kort als manege pony gestaan en heeft ook nog een veulentje gehad) en inderdaad Malle en Rosa..heb op beide gereden..., Vosje en ja de rest zal me inderdaad wel weer te binnen schieten...maar de meeste namen die hier langs zijn gekomen ken ik nog wel...en heb ik ook nog op gereden.
Mijn Favo waren echt wel Lenny en Monika.
Ik heb nog foto's van Chiquita, Lenny, Monika en Rosa.
Echt leuk allemaal om dit weer te lezen..
Nadat ik bij Schanswijk heb gereden (1988/91) ben ik naar de Prinsemolen gegaan(1991/93)..daarna weer terug naar Schanswijk(1993/94), toen wegens het stage lopen daarzo naar Hipp. Centr. Hillergersberg(1994) en heb daarna gereden bij Manege Hillergersberg(1994/96)..
Toen eigen paardjes gehad en die stonden bij stal Veldhoen.(1996/97).(heeft Marianne Scherps ook nog gestaan..) en bij de Prinsemolen.(1997/98).
Misschien zijn er ook wel mensen die daarvandaan komen....
Nou zal maar weer stoppen en eens rustig gaan bedenken waar al die foto's zijn gebleven...

Groetjes Angenita


Ikke ook!!! De namen die jij opnoemt zijn allemaal uit de tijd dat ik daar ook was.....Jouw naam komt me ook bekent voor, ik zal het eens aan mijn zus vragen die is daar begonnen op Ceciel en frida.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:05

Ja ik had gelijk.... die man die Romeo vast houd is mijn vader. gni gni

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:18

Tartuffo schreef:
Ja ik had gelijk.... die man die Romeo vast houd is mijn vader. gni gni


dan moet jij toch ook nog ergens op een van mijn foto's staan, kun je nog herinneren wat je aanhad die dag ??? Haha! Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 08:51

ja een wit dokterspak.... ik zal ff de foto's plaatsen vandaag... dan moet ik ff kijken of jij daar ook op sta.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:23

zo hier nog wat foto's

idd een wit pakje....
Afbeelding


nog in het oude bakje

Afbeelding

dressuurwedstrijd

Afbeelding

koninginnendag

Afbeelding

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:05

ik had inmiddels ook al een foto gevonden waar je op het hek zit,
zeg net tegen pim : dat moet tartuffo zijn.

leuk hoor om die oude foto's weer te zien, ik heb ze toevallig pas allemaal weer eens zitten bekijken toen we gingen opruimen voor de verhuizing.

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:00

He gaaf..... laat zien....... ben nieuwsgierig gni gni

wen1981
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:34

Hallo Allemaal,

Wat leuk om dit allemaal te lezen.
Ik heb van 1986 tot 1997 ongeveer paardgereden bij PC de Schieruiters.
Heb hier echt een leuke tijd gehad.
Hoorde van mij ouders dat er dit jaar in Oktober een Lustrum is.

Het eerste paardje waar ik op reed was Rita hierna werd dit Laura.
Hierna volgde er nog veel meer.
De laatste 2 paarden waar ik op reed waren Iwando en Fortytwo.

Gaan er mensen van hier ook naar het Lustrum?

Groetjes,

Wendy

bammbamm

Berichten: 152
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: DUITSLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:56

hallo allemaal,
Na jaren niet meer op bokt te hebben gezeten dacht ik bij de zoekfunctie van ach laat ik de Schieruiters eens intikken.
Kom ik deze topic tegen en zie mijn naam en mijn pony`s naam Tara voorbij komen.
Wat leuk om dit allemaal terug te lezen.
Ik ben ook begonnen bij Littel en reed inderdaad op Mientje voor mij een wereld pony veel van geleerd later ben ik naar de schieruiters gegaan en kreeg ik mijn eerste Pony Tara waaruit Luciene is geboren later kwam Artileur en Elanda.
Inmiddels getrouwd en kindere,n wonen nu in Duitsland en je raad het al dochter heeft het paarden virus overgenomen en staan de paardjes aan huis.

Lieve groetjes Miranda

Ps misschien wel leuk om hier weer wat leven in deze topic te blazen

bammbamm

Berichten: 152
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: DUITSLAND

Re: Oud-leden van de Schieruiters of 't Bitje, R'dam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:59

Oja en bij Piet Post huurden wij ook weleens pony`s met mijn vriendin, want eenmaal per week 1 les ja dat duurde veels te lang hahaha