al geschoren...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

al geschoren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 19:15

Wie van jullie heeft zijn of haar paard en voornamelijk fries al geschoren, ik zit er zelf hard over na te denken of ik het dit weekend zou doen of anders eind volgende maand! Wat is wijsheid! Ik wil haar namelijk maar een keer scheren, maar als ik nu al zo'n kleine 30 min rij is ze helemaal nat, ik vind het niet erg om haar een 30 min uit te stappen, maar volgens mij heeft Gabber er ook last van!
Ik zit dus zelf te denken aan aankomend weekend maar ja wat is wijsheid, tevens omdat ik volgende maand twee wedstrijden gepland heb en natuurlijk ook lang op de trailer moet staan en vooral met zo'n dikke vacht!
Welk advies geven jullie mij.........?

P.s ik heb wel een dikke deken voor haar klaar liggen van 450 gram een van de diktse dekens die er zijn denk ik!

Ik hoop dat jullie mij een reactie kunnen geven!!

Sall

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:48

Als je paard er zo'n last van heeft zou ik haar gewoon scheren, ik doe het zelf liever niet (veel werk en ik vind ongeschoren mooier) maar ik heb het met mijn vorige pony vorig jaar ook gedaan, want hij zat zó dik in zijn vacht, en aangezien hij best aan de bak moest, heb ik hem toen wel geschoren.
En dat was een opluchting voor ons allebei...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:54

Ik zou dr ook maar scheren ! Kan geen kwaad, en als Gabber er ook last van heeft !

Mijn paardje is nog niet geschoren omdat hij niet zo snel een dikke vacht aan maakt, hij staat nu nog zonder deken en als ie een goeie vacht heeft aangemaakt krijgt ie zn dekentje op.. scheren doe ik dus niet maar ik zou het in jou geval wel doen !

Samantha Lovers Splash

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:04

Ik ga mn pony in novmber scheren ( dan heb ik ff tijd ) mn pony hefet er niet echt last van omdat ie niet zo heel dik in de haren zit maar toch wel een flink pak op zit! als je en tijdje met um rijd is ie meestal wel nat! en kan met die koude dagen toch snel kou vatten! en t staat wel chique op een wedstrijd zo'n kaal ponytje Tong uitsteken

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:15

Gabber komt er ook niet echt lelijk onderuit vind ik persoonlijk!
Tja volgende maand twee wedstrijden dus ja kan ik beter nu scheren denk ik!