Keuze maken :(

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zazoutje

Keuze maken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 17:38

hallo,

zoals jullie weten heb k een verzorgfjord : Zazou. Het is op die stal helemaaaaal niet leuk.. nouja wel gezellig maar je mag er niks. Nu mag ik een andere fjord gaan verzorgen die op een andere stal staat. Daar mag je alles! Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik vind het niet leuk op de stal waar zazou staat, maar wil haar echt niet in de steek laten!!! HELP!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:47

wat is er niet gezellig dan op die stal?is daar niets aan te doen? zelf zou ik toch voor mn paardje kiezen,want dat zou ik belangrijker vinden dan de omgeving.Maar valt er dan niets te doen aan de gezelligheid voordat je beslissingen maakt? Iig succes!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 17:55

fabiola schreef:
wat is er niet gezellig dan op die stal?is daar niets aan te doen? zelf zou ik toch voor mn paardje kiezen,want dat zou ik belangrijker vinden dan de omgeving.Maar valt er dan niets te doen aan de gezelligheid voordat je beslissingen maakt? Iig succes!

het is er heel gezellig hoor! Je mag er alleen niks met je paard doen. Je mag niet buitenrijden en als je er iemand anders op laat rijden krijg je heel erg ruzie. En ook de paarden krijgen beschimmeld hooi.. het is er dus gewoon niet zo goed. Ik wil Zazou niet in de steek laten, maar ik ben het daar echt zat! Ik denk dat ik wel gewoon Zazou blijf doen maar toch twijfel ik.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:59

ik zou dit eerder bespreken met de eigenaar van Zazou....

en beschimmeld hooi? valt toch wel mee? Scheve mond

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 3 wp (zelf 5 wp) - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp).
Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI*

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 18:04

sorayalover1 schreef:
ik zou dit eerder bespreken met de eigenaar van Zazou....

en beschimmeld hooi? valt toch wel mee? Scheve mond

ja ik ga het ook bespreken met Renee (eigenaar). Maar wou mijn verhaal toch hier even kwijt. Graag jullie mening horen.

en tja dat beschimmeld hooi Boos! Scheve mond ik weet het..

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:06

Moeilijk.... Kan je niet eens gewoon op die andere Fjord gaan rijden, om ff te kijken of het klikt en of het zoveel geweldiger is dan waar Zazou staat? En tsja, verder zul je die keuze zelf moeten maken, paardje is belangrijk maar als ze ook niet goed verzorgd worden... Ik weet niet wat ik zelf zou doen eigenlijk!

Degene die iets onderneemt en daarin faalt, is nog altijd beter dan degene die niets onderneemt en daarin slaagt
31-08-2015 <3

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:08

Kan je niet die ander gaan verzorgen en ook naar zazou blijven gaan ? wie merkt dan nou en dan heb je 2 verzorgpaardjes !

Samantha Lovers Splash

S p o t.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:10

kan je ze niet gewoon alle 2 gaan verzorgen? en aj mischien zegt de eigenaar wel dat hij wel op een andere stal wil gaan staan ofzo moeilijk... ik denk dat je dit toch zelf moet beslissen

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 3 wp (zelf 5 wp) - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp).
Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI*

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 21:17

ja ik dacht ook al dat ik ze allebij kon gaan verzorgen.. maar ik weet niet of ik daar de tijd wel voor heb. Maar als ik moet kiezen kies ik voor Zazou. Ik verzorg haar nu al een jaar en ik kan gewoon niet zonder haar. Bedankt voor alle reacties!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie