manege in noordwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

manege in noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:03

Volgende week gaan wij naar noordwijk en nu willen we daar natuurlijk een mooie strandrit maken.
Weet iemand een leuke manege waar je mooie strandritten kan maken?

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:06

Heej in Noordwijk ga ik voor een strandrit naar manege Meeuwenoord. Dan kan je een rit van twee uur verwachten, die zowel over het strand gaat, als door de bossen en duinen! best een aanrader!
Ik hoop binnenkort een keertje met mijn eigen paard te gaan trouwens...

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

DeeSjah

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:14

je moet bij manege smit gaan!! daar ben ik ook geweest! was egt leuk! lkkr door het bos en over het strand! ik zat op lover.. Lovers egt een sgat.. je kan ook bij manege bakker of zoals al werd gezegt.. bij meeuwenort ofsow.. heb ik ook wellis gezien...

Lovers ....... NiCkY ....... Lovers

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:00

Daar heb je wel wat maneges in de buurt!
Manege Smit
Manege Bakker
Manege Langeveld
Manege Meeuwenoord
Stuk voor stuk goede maneges! Anders kun je ook in de Gouden Gids kijken of op internet; http://www.telefoongids.nl, kan je kijken wat een beetje in de buurt is. Waar zit je ergens?
Lover was ook altijd mijn lieveling Lovers Ik heb wat jaartjes op Smit doorgebracht...

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:04

mange smit is echt onwijs leuk! heb daar afgelopen maand een 2 uur durende strand/duin/bosrit gemaakt en dat was echt super..! leuke paarden ook-->Otello is leuk Haha! Maar dat was echt heel leuk.. en bij Manege Bakker heb k veel slechte ervaringen over gehoord... dus maar dan moet je ff kijken op www.manegesmit.nl en daar is meer info Knipoog

ik wil pb-tjes Tong uitsteken wie o wie Tong uitsteken Haha!

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:06

astridastrid schreef:
Lover was ook altijd mijn lieveling Lovers Ik heb wat jaartjes op Smit doorgebracht...

Hhaha ik heb al echt veel mensen gehoord over Lover dat hij zo leuk is Knipoog die reed ook mee met de buitenrit en die ging in de galop steeds heuveltjes op Tong uitsteken Haha!

ik wil pb-tjes Tong uitsteken wie o wie Tong uitsteken Haha!

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:14

voordat ik jewel kreeg reed ik altijd bij manege bakker. evelientje was de bom Cool ! die werd wel al wat ouder..zou nie weten of ze dr eigenlijk nog is.. Scheve mond

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:30

Zo...bestaat die nog manege Bakker. Ben ik zo'n 22 jaar geleden geweest. Kreeg toen een groot paard mee.
Minder lang geleden heb ik ooit eens een strandrit gemaakt bij een manege in Katwijk, ligt langs het grote parkeerterrein bij het strand.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:15

langeveld is leuk... ebn ik in het verleden ook vaak ritten gaan maken

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:24

Branca schreef:
Zo...bestaat die nog manege Bakker. Ben ik zo'n 22 jaar geleden geweest. Kreeg toen een groot paard mee.
Minder lang geleden heb ik ooit eens een strandrit gemaakt bij een manege in Katwijk, ligt langs het grote parkeerterrein bij het strand.



Manege Jonker Knipoog

Ik heb jaren bij Manege Bakker gereden, ach met zoveel manege's in de omgeving kan je iig een keuze gaan maken toch?

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:02

Ik ben op manege meeuwenoord geweest maar daar hadden ze echt rot zadels!! zeker om 2 uur op te zitten! Wij gingen rond half 12 er stonden geen paarden op stal die waren al op rit van 2 uur paarden kwamen terug even snel op stal om te eten en toen met ons een rit van 2 uur.

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 16:20

Ik geloof dat ik maar eens contact op moet nemen met manege smit als ik het hier zo lees.
Ik had alleen van meeuwenoord gehoord

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, YandexBot en 83 bezoekers