Stal prometheus ( delft)???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Stal prometheus ( delft)???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 19:27

Wie kent deze stal.

Ik heb mijn pony 4 maanden verkocht omdat hij te sterk voor mij was,en ik wou uiteindelijk gaan springen met hem en daar was hij te gevaarlijk voor. Huilen
Nou zou ik graag willenweten of mensen hem kennen hij heet Giorgio en is erg sterk Verdrietig met rijden en het is verder echt een schat van een beest echt waar!!!!Ik ben vorige week bij hem geweest enik heb op hem gereden en dat is echt een heel verschil met mijn andere paardje ( dallas) Hij staat dus op stal Prometheus in delft de TU.

Hopelijk krijg ik wat te horen!!! Vingers aflikken


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:30

Ik woon daar recht tegenover! Als je over de stal zelf wat wilt weten dan moet je Petrabonanza even pben.

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 19:35

Oke dus je komt verder niet op die stal zelf??

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:49

Ha Ha Ha, ook toevallig, ik ben van het weekend met Giorgo naar het strand geweest. Hij probeerde wel even weg te rennen, maar dat ging verder wel goed OK dan! . Voor de huidige eigenaar vrees ik dat hij ook wel een beetje (te) sterk is, maar die kan / mag voorlopig niet rijden.
Volgens mij waren jullie vorige week vrijdagmiddag bij ons op stal. Mijn paard is die zwarte merrie die geen fries is *LOL* .

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 20:58

O die Jah sorry ik dacht dat het dus een fries was,maar was dus niet zo!!Whahah!1Nou ik ben vorig jaar met de veewagen met al mijn vriendinnen ook naarhet strand geweest en ookmet giorgio ikke dus ( dochter)Hij vond het echt waargeweldig maar het was echt een hele leuke ervaring om mee te maken

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 21:03

Jah Luarien kan jammer genoeg nog effe niet rijden,maar hopelijk mag ze snelmweer rijden!!Is wel leuk voor der!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers