hartslagmeter blijft niet zitten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

hartslagmeter blijft niet zitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 08:43

ik heb voor twee weken een hartslagmeter gehuurd. een v-max nogwat.... maar als ik rij blijft hij niet zitten. vooral de electrode onder de singen glijd weg ofzo ik weet het niet precies. ik gebruik van die contact gel maar die is toch alleen voor de geleiding... dat de hartslag doorkomt ookal is je paard nog niet echt warm?
ik baal er echt van vant ik wilde er zo een kopen... maar als hij wegglijd...
weten jullie een oplossing? kan je de electroden mischien ergens anders plaatsen??? of het klitteband vastnaaien aan je singen???? wie oh wie heeft tips????

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:25

Het plaatje aan de elektroon aan je singen is aan de ene kant glad ( waar je de gel op smeert ) en aan de andere kant zit normaal een stukje klitteband , dmv een stuk klitteband aan je singel ( dat je er omheen doet zoals een armband ) kun je de elektroon vast maken en dan blijft ie goed op de plaats.
Ik heb een hartslagmeter van Polar en daar zat dit standaard aan en vlgs mij zit dat standaard aan elke paardenhartslag meter.
Succes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:36

Bij de polar zit een rubberen riempje, werkt prima....
V max ken ik het systeem niet van, maar glijen hoort in ieder geval niet.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 16:21

ik ga waarschijnllijk ook een polar kopen... weet alleen nog niet welke.... welke hebben jullie???

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:54

Ik heb een van de eenvoudigste want die heb ik gekocht toen ik begonnen ben met endurance rijden en dat is al weer 9 jaar geleden en toen waren er niet zoveel verschillende merken en uitvoeringen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:59

Ik heb de A3, heerlijk apparaat heb er al erg veel plezier van gehad dit seizoen.