eten van een pony

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kyang

eten van een pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:25

ik had een klein vraagje over het eten da je een pony met schoft hoogte 1.48 mag geven ik heb deze pony een maand gereden omdat de eigenaares haar liefde voor paarden had verloren en dus heb ik hem terug ingereden en hem terug wat magerder gekregen:>(had daarvoor al 3 maanden op de wei gestaan want de dieren arts had gezegd dat hij veel moest vermageren en dus terug een beetje gereden moest worden) en hij moest ook zeker niet teveel eten krijgen. maan nu hij weg is in mijn manege heeft de eigenares hem direct terug op de wei gezet bij een koe die vet gemest word. hij krijgt nie smorgen 4 kg graan en savond 4 kg graan en smiddags krijgt hij nog een kruiwagen bieten pulp is dit niet veeeeeeeel te veeel voor een ponyke da al op dieet is ?????

I was born to ride
that's why i bought a bike Lachen

fiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:31

lijkt mij ook vrij veel...er staat wel niet veel gras meer in de wei,maar als ie verder niet gereden wordt enzo? Mijn pony krijgt nu ´s morgens een kilo brok en ´s avonds hooi. Hij hoeft ook weinig te doen, en als ik zie dat het te weinig is pas ik het wat aan, maar meer dan 2 kilo brok krijgt ze nooit!

bobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:50

dat is egt wel heel veel ik zou heel wat verminderen

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie