Kosten stro en gehakseld stro

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Kosten stro en gehakseld stro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 11:33

Voor onderstaande vraag heb ik ook al rondgebeld maar ben benieuwd naar het volgende:

wie weet de kosten voor gewoon (Tarwe)stro (graag ook erbij vermelden hoeveel kilo zo'n baal dan ong. is) en de kosten voor gehakseld stro (graag ook inc. kilo's).

Verder heb ik op een site gelezen dat een gemiddeld paard gemiddeld 60 kilo stro per week nodig heeft. Bij een gemiddelde baal van 15 kilo, zou dit neerkomen op 4 balen stro per week.

Gebruiken jullie dit ook?

Heb bij andere stallen waar zelf gemest moest worden altijd grote balen stro gebruikt dus kan het aantal kilo's niet inschatten.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:39

ik gebruik gewoone balen stro.
wij hebben val die hele grote en die zijn 10 euro per stuk.
de meeste doen er twee weken mee,ik meestal (vooral nu in de winter) net een dikke week Haha!

van die kleine baaltjes stro die zijn bij ons geloof ik 1,50 ofzo? (weet ik eigenlijk niet meer echt) ik heb die eens een tijdje gehad,en ik gooide er iederen dag een baal in.
dus ik had er 7 per week nodig Haha!
en ik haal dan wel alleen iederen dag de natte plekken eruit en de drollen,maar dat was wel in de winter dat ik toen even die kleine baaltjes had.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen, Kempi001, Pova en 103 bezoekers