Wie is het oudste paard??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:42

Albany is volgens de tanarts ruim de dertig gepasseerd, hoe oud hij echt is weet ik dus niet precies.
Amor is 36 jaar oud geworden, Dumphy 35 en Speedy 33. Dit zijn allemaal manegepony's. De laatste drie zijn inmiddels allemaal niet meer in leven, maar Albany, met nog slechts 4 kiezen van de oorspronkelijke 24 over leeft nog wel en is nog volop fit.
Alf is nu een jaartje of 26 en Donder 28-30, precies weet ik het ook niet. Alf wordt langzaamaan wat minder fit, maar Donder is na een inzinking afgelopen voorjaar (hij had achteraf te veel appels gevoerd gekregen en werd daar 'dronken' van) weer helemaal topfit en de meest populaire pony onder de beginnende ruitertjes.
Echt de oudste zijn onze pony's nog niet, lees ik, maar ik vind dat ze wel aardig hoog staan op de leeftijd-ranglijst.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:03

mijn verzorgpony is vierentwintig!!!! en ziet er nog uit als een weet ik veel 6 jarige daar heeft ze ook de energie van.... hahaha

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:21

ik had een friesje en die is 33 geworden en me pony is nu 26 en khoop dat ie wel 40 word

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor weer wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 07-05-09 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.