Peesbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 00:10

Hallo Bokkers,

Ik heb een paar peesbeschermers van BR gezien opeen veilingsite.

Afbeelding

Ze zijn bedoeld voor een B/C pony. Ik heb zelf een paard van 1.58 met zeer slanke pezen. Full sized peesbeschermers zijn te groot voor haar, dus ik vroeg me af of ik het met deze peeesbeschermers zou kunnen proberen. Ik heb namelijk geen idee hoe dat precies zit met 'grootte verschil' tussen peesbeschermers. Weet iemand dit?
Alvast bedankt!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:13

Je kan ze proberen en dan afspreken dat als ze niet passen je ze terug kan brengen. Mocht dat niet lukken is er vast iemand anders in je omgeving die ze wil overnemen.

Ik vind BR erg goed qua kwaliteit heb er ook een paar van. Zou alleen even kijken wat ze in de winkel nieuw kosten (zie www.divoza.nl) en dan voor lager kopen.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 10:31

Bedankt voor je reactie, ik ga het gewoon proberen Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:37

't Is waarschijnlijk een ponymaat, als je paardje echt slanke benen heeft, dan zal het waarschijnlijk wel passen. Pas wel op dat je niet te veel betaalt, ze zijn in de winkel ook niet echt duur.

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:40

Ja en je kan het proberen ik denk zelf dat ze
wel is kunnen passen. BR is geen duur merk zoals Eskodron maar die gaan sneller kapot dat BR. zelf heb ik BR. En het zou best kunnen dat die peesberschermers passen want ik heb bij mijn fjord ook peesbeschermers en strijklappen in de pony maat a/b en ze zouden best nog wat kleiner kunnen met dat elastiek.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:48

prisca zei:
Je kan ze proberen en dan afspreken dat als ze niet passen je ze terug kan brengen. Mocht dat niet lukken is er vast iemand anders in je omgeving die ze wil overnemen.

Wij denken dat, dat ook de beste oplossing is *LOL*

good luck OK dan!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:49

prisca zei:
Je kan ze proberen en dan afspreken dat als ze niet passen je ze terug kan brengen. Mocht dat niet lukken is er vast iemand anders in je omgeving die ze wil overnemen.

Wij denken dat, dat ook de beste oplossing is *LOL*

good luck OK dan!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 11:24

Ik ben er al uit, het meisje was zo eerlijk om me de peesbeschermers af te raden, omdat ze volgens haar toch echt voor een B pony geschikt waren, en niet voor een grotere. Dus, ik ga ze ff halen bij een ruitersportwinkel vanavond Lachen