Wat hebben paarden wat mannen niet hebben?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:28

Fasel schreef:
Orri : jij bent erg Haha!


En daarom hou ik van je Schijnheilig Knipoog of... oh wacht even, jij van mij Tong uitsteken

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:36

Citaat:
Ik voel ook wel eens precies diezelfde behoefte om een collega ofzo even dat intense knuffeltje te geven


*ieks* heb ik nou nooit met mijn collega's......mijn baas doet het wel eens, die is nogal fysiek aangelegd (zegt ie zelf) Haha!

Ik betrapte Morrie er net op dat ie over het schrikdraad heen (waar dus geen of weinig stroom op staat) in de wei van de buren stond te grazen Schijnheilig , heb hem voor straf op stal gezet....... Clown

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:45

smurf schreef:
Ik betrapte Morrie er net op dat ie over het schrikdraad heen (waar dus geen of weinig stroom op staat) in de wei van de buren stond te grazen Schijnheilig , heb hem voor straf op stal gezet....... Clown


Als Rowan dat doet dan zetten we even een link-draadje op. PATS! En dan laat 'ie het weer even Knipoog }>

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:54

ook een groot voordeel paarden hebben geen mobiel dus kunnen ook geen vervelende smsjes sturen haha

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:06

Citaat:
Als Rowan dat doet dan zetten we even een link-draadje op. PATS! En dan laat 'ie het weer even


zo'n lang draadje heb ik niet, hij staat weer achterin de polder Haha! , 10 minuten stevig doorfietsen naar de boerderij

Het arme beestje heeft gewoon honger, ziet er ook zo ondervoed en zielig uit (hè HC..... Schijnheilig )

die van dat mobieltje vind ik ook wel een groot voordeel......ik zie hem al smssen met z'n hoefjes (maatje 5) Haha!

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:14

..ik zie hem al gefrustreerd en ziedend met 4 plofpoten bij elkaar op dat mobieltje stampen omdat het niet lukt *LOL*

Over mijn vorige reactie :

Laat ik nou toevallig een erg lieve , leuke , smakelijke collega hebben ,
dat verklaart wel iets Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers