equimax of eraquell: streepjescodes gezocht

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kyona

equimax of eraquell: streepjescodes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:54

Vanmorgen had ik dit berichtje erop gezet - maar kan hem nu (ook met zoeken) niet meer terugvinden. Ik snap er niets van, daarom nog maar een keer.

Dom dom dom: de paarden zijn pas ontwormd met equimax, maar we hebben de verpakking weggegooid. In Paard en Sport zag ik dat je voor reflecterende beenbeschermers kunt sparen. Nu Ino in de revalidatie is en alleen op het harde moet stappen, zouden ze goed van pas komen. Zeker omdat het over een week of 3 toch echt donker is.

DAAROM MIJN VRAAG: ZIJN ER BOKKERS DIE MET EQUIMAX ONTWORMEN EN ZELF NIET SPAREN? IK ZOU DAN GRAAG DE STREEPJESCODES ONTVANGEN (VERZENDKOSTEN WORDEN NATUURLIJK VERGOED).

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 06:38

schop

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 07:13

Ik heb nog equimax wormspuit liggen. En 2 anderen op stal ook, zou ff vragen morgenavond voor je en dan stuur ik ze op. Pb je even je adres?

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 11:06

Bedankt Symmetje!!! Ik heb er nu nog maar 3 van Equimax (of 6 van Eraquell) nodig. Is er nog een bokker die mij aan de streepjescodes kan helpen? Ik hoor het graag. Bedankt.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:44

he Kyona, ik ga die deken al winnen hoor Cool

http://www.stalrhijnauwen.nl facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
zadelmak maken, trailer laden, dressuurles t/m ZZ niveau
pensionstal sinds 1981 met veel buiten voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 06:19

Deken? Sorry, je praat in raadsels. Ik weet wel dat je zo'n beetje alles wint wat er te winnen valt. Het lukt je steeds maar weer! Geniet dit weekend van je luxe reis naar Parijs en Versailles(?). Hoor volgende week graag hoe het geweest is.

Spaar je ook streepjescodes voor een deken dan? Mocht je al zover zijn en er 3 over hebben. Ino wil graag de blits maken met die beschermers.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie