wat vinden jullie van haflingers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:20

Je woont zover weg (voor iemand die in het eigen dorp al verdwaald Lachen )
Lijkt me anders super leuk om een keer te doen

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:57

Haflingers zijn helemaal geweldig en ze kunnen ook prima lopen, je moet er misschien alleen wat harder voor werken... Ik ben helemaal verliefd op mijn haflinger Lovers Zou niks anders meer willen. Mijn naam op haflingers.tk is trouwens Mazzel (de naam van mijn hafllinger)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:23

ik heb helemaal niks met haflingers sorrie luitjes! Haha!

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:42

chiqa ik ben het met je eens, ik hou niet van haflingers, ze zijn mij echt te lomp en te sloom. maja

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:19

Ik heb 7 jaar een haflinger gehad en vond hem helemaal geweldig! Maar ook ik ben overgestapt naar een paardje met wat meer bloed.
Dat neemt niet weg dat ik Hafjes nog steeds erg leuk vind om naar te kijken...

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:21

bolle wollige dotjuhs Tong uitsteken

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:28

LoveDunc"]
[quote="missnynke"][quote="dola schreef:
Ik heb zelf ook een haflinger, eerlijk gezegd heb ik geen haflinger omdat het een haflinger is.Omdat ze zo lief en geweldig is.
Ik heb een donni Haha!


beetje vaag......snap er niks van....
[/quote]

Ik ook niet hyoor Verward Verward Verward Verward
[/quote]

Ik wel Haha!
Dola heeft niet speciaal een haflinger, omdat het een haflinger is...
Maar zij viel gewoon juist op dat ene paardje (donni dus) toevallig een haflinger.

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:34

hihih jaah ik snap hem nu ook Tong uitsteken ik snapte hem eerst ook nie haha Tong uitsteken nu wel Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:50

ik vind zelf haflingers geweldig en soms behoorlijk eigenwijze paardjes. en je kunt er veel mee! Lachen

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:10

ooow, ik ben dus niet helemaal onduidelijk Tong uitsteken

En dat haflingers allemaal lompe sloome paarden zijn is ECHT niet waar!!
Kom dan maar eens een kijkje nemen bij donni Haha!

En wat betreft dat western engels gedoe heb je wel gelijk, maar ook in de western moeten ze mooi lopen, maar idd in de meeste gevallen niet.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:09

ik ben gek op haflingers ik heb m merrie van 8 jaar oud waar ik op rijd en een hengstveulen van 5 mnd

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:12

Haflingers zijn heeel leuk, ik heb er niet voor niets 1 gekocht, af en toe nogal irritant maarja dat zijn ze allemaal wel eens.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:23

Ik bezit al bijna 10 jaar een haflinger. Zegt wel genoeg denk ik Haha!

Hij is braaf, kan rustig zijn maar als ik meer vraag krijg ik dat ook.
En een race partijtje over het strand is nooit verkeerdt Haha!

Nu ik net weer begonnen ben met rijden na mijn hernia ben ik nog blijer met hem.
OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 17:47

Ik krijg steeds meer het idee dat ik een nephaflinger heb gekocht.

Ze hebben idd hele andere gangen dan de paarden waar ik vroeger op reedt, maar zou bij in ieder geval bij Par niet durven zeggen dat ze sloom is.
Vindt het ook een beetje raar, want je hebt er ook behoorlijk slome KWPNers en andere bij zitten.

Andere gangen en andere bouw ok, ieder zijn eigen mening over wat en hoe die mooi en leuk vindt...maar ook bij haflingers verschillen de karakters van sloom tot behoorlijk pittig.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:08

Ik ben helemaal gek van haflingers Knipoog

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:59

Haflingers zijn superpaarden, ze kunnen veel hebben en zijn goedkoop in onderhoud.
Daarnaast zijn ze heel veelzijdig en werkwillig.

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:19

Ik heb een Haffie van 2,5 jaar oud. Hij is niet 1 van de drukste, maar ik heb wel zo`n paardje gahad en dan heb ik toch liever een betrouwbaar paardje wat niet uit zijn dak gaat als je een week niet buiten hebt gereden! Ze zijn gewoon iets gemakkelijker, maar kunnen ook echt wel pit hebben, hoor!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:31

Ik heb er een verzorgd,en sinds dien ben ik haflingerfan!!!
Mocht er van mijn ouders geen kopen moest een "echt" paard kopen.
Maar ik rijer nog wel op hoor zodra ik de kans krijg!!! SUPER PAARDEN!!!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:32

'k ben Lindi op t haflingerforum
Waarom Haflingers: ze zijn mooi hebben lief karakter, kunnen best hard, ik hbe er op leren rijden

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:22

Super paardjes!! Wij fokken ze ook...we hebben er op het moment 10..en ze zijn allemaal zo lief!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:33

Ook ik ben haflingergek. Superpony's. Geweldig karakter, en ik vind de meeste er ontzettend leuk uitzien.
Ben ook lid op het haflingerforum, gewoon ook onder mn eigen naam (joyce dus Knipoog )

haffiegirl

Berichten: 455
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:44

dutske schreef:
hohoho!, julliem oeten mij daarvoor niet aanvallen hoor!!!ik zie dat zo, en ik moet zeggen, ik heb nog nooit een haflinger zien dansen, niet zoals paarden dat doen!(warmbloed en zo), misschien dat jullie haf dat kan, dan vind ik dat tof voor jullie dat jullie haar zover hebben gekregen, ohja dola, western is heel anders dan engels rijden,een haf heeft een redelijk goede bouw voor western,maar minder voor engels, bij engels gaat de oprichting verloren bij haffies,vind ik, en bij western moeten ze juist laag lopen,en als je western rijdt moet je paard misschien niet mooi kunne lopen, dat telt vor jouw niet, maar voor andere mensen wel, en mij kan hten iet echt schelen hoe het paard loopt, maar ik ben niet echt gecharmeerd door haflingers, ik vind ze te lomp en te traag, dat is MIJN mening, met de nadruk op MIJN




owkeej onzin!!!!!!! ook mijn mening. er zijn haffies die ook Z2 lopen waaronder de hengst Abel! een haflinger is een superveelzeidig paardje. springen dressuur mennen enzovoort. in duitsland doen ze veel meer met haflingers als hier in Nederland omdat de haflingers hier gewoon belachelijk worden gemaakt.!!!!! Bloos! Bloos! Verdrietig Boos! Is het normaal dat je van een manege word afgestuurd alleen omdat je met een Haflinger bij de ponyclub wil??? dat is toch niet normaal of wel dan??? Verward
groetjes marieke

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:48

er zijn inderdaad ook haffies die inde z lopen en de hafligners wordennu luxer gefokt dus ...

haffiegirl

Berichten: 455
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:55

Wido4ever schreef:
Super paardjes!! Wij fokken ze ook...we hebben er op het moment 10..en ze zijn allemaal zo lief!



heey cool zeg!! welke stal zinn jullie dan in zeeland en lopen jullie ook keuringen??? wij wel we zijn dit jaar op de centrale keuring 2x kampioen geworden met Mon Evita 5jaar(dag kampioen) en met Austria2 jaar(jeugdkampioen) ook in etten-leur zijn wij reserve- jeugdkampioen geworden met austria in zevenhuizen veulen kampioen met Amber oet de broekstreek. en zij vas ook het duurste haflingerveulen dat verkocht word op de veulenveiling. we hebben dus best wel wat behaald we zijn ook erg trots op onze paardjes Schijnheilig Haha!

groetjes marieke

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:59

Ik heb er niks mee. Ieder zijn smaak. Als ik kon kiezen tussen een fjord en een haflinger ging ik toch voor de haflinger maar verder... Doe mij maar een KWPN-er/holsteiner etc.