Adrenaline aanmaken tijdens galop?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Avanti

Adrenaline aanmaken tijdens galop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 21:35

Wat ik me al een tijdje afvraag, is of welshen nou adrenaline aanmaken als ze galopperen. Ik merk bij Bunny dat hoe langer ze galoppeerd hoe moeilijker ze te stoppen is.
Vooral als we een versnelling harder gaan. Schijnheilig

Arabieren hebben dit geloof ik wel. Maar welshen ook? Of het ik gewoon een ongewonden standje. Tong uitsteken Haha!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:42

ze kunnen zich zelf er idd flink mee opwinden.
mickey kon voorheen alleen maar hard en gek doen en was idd ook moeielijk te stoppen.
nu met veel oefenen enzo gaat de galop nu heel netjes.
maar ze kan zich soms nog welleens opfokken en dan word ze idd heel lastig Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:08

Ik denk dat elk paardje dat wel heeft. Als ik spring en ik hou hem voor het aanrijden van de hindernis bij me wordt hij helemaal heet.... maar ook als ik in het bos rij en galoppeer dan is het net alsof ik van een diesel in een F1 auto terecht kom... pfffff

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:54

Mijn schimmel maakt al adrinaline aan als ik het zadel op haar rug leg Haha!

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:09

Die van mij wordt ook heel druk tijdens de galop en daarna is ze ook nog wel fel. Maar misschien wordt ze dan ook eindelijk eens wakker! Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 21:31

Hmz, het zou ergens nog wel logisch zijn, omdat ze weg galopperen als ze ergens van schrikken of als ze aangevallen worden. Ik heb er echter nog nooit iets van gemerkt, behalve bij een kleine welsh/arabiertje. Die ging altijd knoorhard in de galop.

- Offline -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie