Hooi en Stro kopen? Wie weet er wat van?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimnor

Hooi en Stro kopen? Wie weet er wat van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 09:54

Hallo,

Ik ga verhuizen naar een andere stal en daar moet je zelf voor het hooi en stro zorgen, daar is de prijs ook wel naar.. de rest allemaal perfect in orde! De stal waar ik nu sta ga ik weg, en daar werd altijd voor hooi en stro gezorgd... soms was het wel beschimmeld... dat is ook 1 van de redenen dat ik het niet zo erg vind om weg te gaan daar.. dat kan toch niet.. beschimmeld hooi Boos!

Maar nu is mijn vraag... wat betaal je gemiddeld voor een baal hooi en stro? Je hebt natuurlijk ook die grote ronde balen met hooi. En grote balen stro. Wie weet er wat meer van? En wie weet er misschien ook een goed adres? Ik woon in Gelderland.

Alvast bedankt!

Groetjes Linda

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:01

Hooi kost nu zo rond de 2 รก 3 euro per baal (bij een boer gekocht) als je naar een boerenbond winkel gaat betaal je meestal ietsjes meer.
Wat je voor stro betaald dat weet ik niet.
En waar de grote balen dit jaar op zitten heb ik ook geen idee.
Maar die grote balen moeten wel binnen de 14 dagen op als je besluit die aan te schaffen (en dat red je nooit niet met 1 paard)

Kimnor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 10:03

Ik heb 2 paarden, maar dan red ik het denk ik nog niet in 14 dagen, of ik moet heel veel gaan voeren, maar dan kan ik net zo goed kleine baaltjes kopen. Ik heb al wel op marktplaats gekeken. Daar verschillen de prijzen van 1,50 tot 3 Euro.

Groetjes Linda

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:09

Nee ik denk niet dat je ht red met 2 paarden.
WIj hadden 5 ponys toen wij zelf die grote balen hadden en met 5 ponys redden we het nog niet.........we voerden op een gegeven moment de ponys van mijn zwager erbij hahahaha

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:10

Kan je niet kijken bij een fouragehandel bij je inde buurt? Ik denk dat die wel genoeg in verschillende prijzen hebben.
Die grote balen vind ik zelf een ramp, niet echt handzaam Haha! Vaak verkopen ze nog wel kleine baaltjes. Probeer het anders eens bij een boer of een stalhouder in de buurt en vraag waar zij het vandaan hebben

TREC Noord
<3 SuperTammy 14/4/2001-13/5/2016 ;(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie