wie weet er een paar leuke oefeningen voor mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

wie weet er een paar leuke oefeningen voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 17:57

hoi

ik ben echt zo stijf als een hark dus ga nu wat gym oefenigen doen maar wat voor oefeninmegn kan ik nou echt doen om lekker los te komen

want ik kom bijna geen eens op me bijrijdpaardje van 1.47 en ik ben 1.65 Haha!

alvats bedankt

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:34

ik denk gewoon spieroprekoefeningen.
zoals:

tegen de muur gaan staan met 1 been naar achteren en de hak van je voet op de grond.

wijdbeens op de grond gaan zitten en tenen aantikken.

dat soort oefeningen zijn denk ik wel goed (maar wel saai Haha!)

groetjes!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:43

hoi,

Kun je niet op fitness gaan of een anders sport waar je je spieren bij moet gebruiken, zelf ga ik eens per week zwemmen en daar wordt ik lekker los en ontspannen Gaaaap van misschien ook een idee?

Misschien wat rek en strek oefeningen of harlopen, eerlijk gezegd ben ik hier niet zo in thuis , misschien dat andere betere ideeen hebben.

gr. cissie

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:01

Je moet gaan Turnen of zwemmen! Daar word je lekker los van!
Zelf heb ik even van wege mijn rug op Waterpolo gezeten, dat vond ik persoonlijk erg leuk! (ben er toch maar meegestopt van wege a-sociale teamleden)

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:27

Hier een paar oefeningen:

-Ga zitten met je benen weid. doe je benen recht en ga nu met allebei je handen naar je linkerenkel. En ga met je kin naar je knie. houdt dit 7 seconden vast. En doe dit natuurlijk ook bij je rechterbeen Knipoog
en let er natuurlijk op dat je rug recht blijft.
-Doe dit hetzelfde alleen dan met je benen recht langs elkaar.

- Ga staan, doe je rechterbeen voor je linker en zet je handen op de grond (of laat ze naar de grond wijzen.) hou dit 5 seconden vast.

- leg je voet op de eettafel (of op de trap.) en zorg dat allebei je benen recht blijven. Ga dan weer met je neus naar je knie en houdt dit 5 รก 7 seconden vol. Let er wel goed op dat je je voet waar je op staat *dus niet die op de tafel ligt Tong uitsteken * recht naar voren blijft staan en ga niet op je tenen staan. Ook moet je er op letten dat je rug recht blijft.

als je nog meer oefeningen wilt moet je het maar zeggen, maar in ieder geval heel veel succes!

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 20:02

pff.. ik begin al te zuchten en te steunen als ik het lees Haha! maar gelukkig heb ik geen oefeningen nodig, want kreeg laatst nog een complimentje dat ik zo soepeltjes op en af m'n pony sprong.. Knipoog duh.. ze is ook maar 1.43 en ik 1.74 Knipoog Tong uitsteken
succes ermee! Tong uitsteken

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:10

hardstikke bedankt allemaal

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:44

ik weet er eentje,
* ga staan met je benen naar beneden, en dan langzaam afrollen totdat je beneden bent, probreen of je de grond kan raken.