Lid van KVTH, wat houdt het in?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Lid van KVTH, wat houdt het in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 13:21

Ik heb de papieren van Norman opgestuurd en heb nu een rekening binnen gekregen dat ik dan 58,- moet over maken voor het lidmaatschap en het paspoort op moet sturen.
Ik wil best lid worden maar wat krijg ik er voor terug?
Ik wil misschien wel keuringen met 'm gaan doen volgend jaar.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:01

Die 58 euro is ten eerste om Norman op jouw naam te laten schrijven. Daar komt automatisch een lidmaatschap van het KVTH bij. Zij geven elke (maand dacht ik) een blaadje uit. Is niet echt bijzonder, maar ach er staan letters in.

Als je keuringen wil gaan doen zal je de papieren op jouw naam moeten hebben en dan ben je dus wel verplicht om die 58 euro over te maken.

Echt voordelen aan het lidmaatschap van de KVTH zijn er dus niet in de zin van korting ergens op oid.

pimpeloentje

Berichten: 48
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:30

HOI,

Wat hieboven staat klopt!
Je krijgt 1 x per 3mnd. een blad.
En je kunt meedoen aan wedstrijden van het stamboek zodat je kampioen kunt worden enzo.
Ik vind het best leuk allemaal . Ik zelf de grootste haflinger van nederland (1.60) en op keuringen , wedstrijden, meetings leer je allemaal haflinger fans kennen.
Na een paar wedstrijden weten ze vaak al wie je bent. Volgens mij is alleen je eerste jaar duur ivm. je paspoort en je overschrijving op naam *LOL*

Ik betaal geloof ik nu 30 euro of zo Scheve mond

Nou sucses dan maar en welkom bij de haffies club! Knipoog

Wat ook erg leuk is .. de trekpaard en de haflinger
als het goed is heet hun site ook zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:33

Ik ben lid, ik vind de keurverslagen altijd wel leuk. Is handig om te kijken als je op zoek bent naar een Hengst. Verder staat er een leuke column, van Pol van de Vijver in, een begrip in Zeeland en de Trekpaardenwereld. Ook een agenda enz.
Het voordeel is, dat je het bij je overschrijving krijgt. Anders heb je een paard wat volgens het register niet op jouw naam staat. Is lastig als er nakomelingen gezocht worden. En anders kan je je sowieso afvragen waarom je lid van een stamboek wilt zijn...