Dressuur of Springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Springen of dressuur?

dressuur
30 (56%)
springen
23 (43%)

Totaal aantal stemmen: 53


gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:37

Dressuur!
Springen voor de lol, want een parcours springen met Fedde zie ik niet zitten!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:39

Ik heb al bijna 4 jaar alleen springles, elke donderdagavond. Aan de ene kant zou ik ook wel dressuurles erbij willen hebben, maar willen mn ouders niet Knipoog en heb ik ook geen tijd voor. En echt dressuurles op een manegepony vind ik wel een beetje zinloos, zo kom ik nooit echt vooruit. Oke ik leer er wel van, maar de week erop is die pony alles alweer vergeten. Dan liever les met Nico Tong uitsteken

Nico mag niet meer springen (alleen heel laag en af en toe) dus met hem rijd ik alleen dressuur en in het bos! Nico is M2 dressuur geweest (met genoeg Wp voor Z) dus daar zitten heel veel knopjes op Haha!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:41

Ik rij eigenlijk alleen maar dressuur voor de afwisseling ga ik wel eens springen maar dat vind ik eigenlijk een beetje eng dus dan ga ik niet hoog springen.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:49

Ik rijd alleen maar dressuur omdat mn pony op concour niet springt. Ik zat altijd wel op springles maar na een tijdje kwam ik wat hoger in de dressuur en vond ik het springen een beetje zinloos worden omdat ik daar niet meer verder in kon; ik zat in de hoogste pony les en we spronge nooit hoger dan 1 meter ( als het mee zat) thuis sprong ik met mn pony nog wel eens hoger ( en breeder).
Maar omdat mn pony niet wil springen op ander terrein ( los springen wel ) ben ik er maar mee opgehouden omdat ik mn tijd beter kon besteden om de trucjes voor de dressuur wat te bevestigen. Soms spring dan nog wel eens thuis maar er zijn geen spring matrialen dus hoger dan kruiwagen op een flnkie ton wordt het niet Haha!
Het dressuur gaat nu wel heel erg goed sinds ik niet meer spring en ik heb er ook wel lol in om die trucjes te doen!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:22

Waarom kun je niet allebei kiezen?
Ik doe het namelijk allebei heel graag.
Als ik moet kiezen qua mensen heb ik liever springers om me heen dan dressuurmensen.
Maar ik vind dressuur wel weer mooier om te zien.

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:12

Springen.. Waarom? Ik vind dressuur saai. Maar ik begin het wel steeds leuker te vinden. Dat komt waarschijnlijk ook omdat het gewoon steeds beter gaat. Op wedstrijden spring ik alleen maar.